اولویت اقدامات شهرداری درخواست‌های مردمی است

شهردار سیرجان گفت: اقدامات زیرساختی به منظور رفاه حال شهروندان در دستور کار شهرداری قرار دارد و هوشمندسازی شهرداری، توسعه بخش ارتباطات مردمی، پروژه PMIS با هدف حذف سلایق شخصی و رفع بعضی از مشکلات انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر کریمی‌پور امروز _پنجشنبه هفدهم فروردین‌ماه_ در دیدار با امام جمعه سیرجان اظهار کرد: جهش بودجه ۴۹۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۰ و افزایش آن به ۱,۲۷۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ نتیجه مشارکت و فعالیت‌های مؤثر شورای ششم و مدیریت شهری بوده است.

وی افزود: با وجود مشکلات اقتصادی، با همکاری مجموعه شهرداری، شورا و مسئولان شهری بودجه سال ۱۴۰۱ محقق شد و بودجه ۱۴۰۲ نیز مورد تأیید فرمانداری قرار گرفت و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بودجه امسال نیز تحقق خواهد یافت.

شهردار سیرجان خاطرنشان کرد: اولویت اقدامات شهرداری درخواست‌های مردمی است که سال گذشته به آن‌ها رسیدگی شد، امسال نیز اقدامات زیرساختی در دستور کار قرار دارد و هوشمندسازی شهرداری، توسعه بخش ارتباطات مردمی، پروژه PMIS با هدف حذف سلایق شخصی و رفع بعضی از مشکلات انجام خواهد شد.

حسن خدامی‌پور، رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان نیز با اشاره به روند برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که در دستور کار شهرداری و شورا قرار دارد، تصریح کرد: شهرداری سیرجان در حوزه آسفالت معابر، فضای سبز و تملک املاکی که در مسیر طرح‌ها قرار دارد، اقدامات قابل توجهی انجام داده و این روند همچنان با جدیت و طبق برنامه در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در بعضی حوزه‌ها مانند آسفالت به عنوان دغدغه اصلی شهروندان، روند اجرای عملیات آسفالت معابر از سرعت خوبی برخوردار بوده است و امید می‌رود با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه شهرداری با گل‌گهر سیرجان، اجرای عملیات آسفالت معابر با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند و در آینده مطالبه شهروندان در این حوزه محقق شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان ضمن قدردانی از همکاری مدیرعامل گل‌گهر در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی و حوزه عمران تاکید کرد: طی برگزاری جلسات و نشست‌های متعدد با مجموعه مدیریتی گل‌گهر، بعضی زیرساخت‌های شهری همچون آسفالت معابر و ورودی بلوار شیراز در دستور کار قرار گرفته است.

خدامی‌پور از تأسیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری در سال جاری خبر داد و تاکید کرد: پس از بررسی‌های کارشناسی شده، روند تأسیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری در دستور کار قرار گرفت که با مصوبه شورا و تأیید کمیته انطباق فرمانداری، این سازمان در سال جاری کار خود را آغاز می‌کند تا بتوان در حوزه‌های فرهنگی اقداماتی را انجام داد.

نگاه کلان شورا و شهرداری توسعه شهری را به دنبال دارد

حجت‌الاسلام عباس مسلمی‌زاده، امام‌جمعه سیرجان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور و مشارکت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر گفت: اعضای شورای اسلامی شهر اعتماد شهروندان را کسب کرده‌اند، لزوم همدلی و همراهی از اصول و لازمه تفکر انسان و مدیریت سیاسی است و بعضی اختلاف نظرها نباید سبب وارد شدن ضرر و زیان به جامعه شود.

وی با بیان اینکه نگاه کلان شورای اسلامی شهر و شهرداری توسعه شهری را به دنبال دارد، افزود: مبانی فکری اسلامی باید مدنظر مدیران شهری قرار گیرد و همدلی و همراهی مسئولان شورا و شهرداری بیش از پیش و با تعیین هدف مشترک زمینه توسعه شهر را فراهم کند.

امام‌جمعه سیرجان با بیان اینکه سیرجان شهری رو به رشد و در حال توسعه است، تاکید کرد: روند فعالیت‌های عمرانی در حوزه آسفالت مشهود است.

مسلمی‌زاده اظهار کرد: تأسیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری از مهم‌ترین موارد زیرساختی حوزه فرهنگ محسوب می‌شود، چراکه سیرجان مجموعه‌ای از فرهنگ و آداب و رسوم اجتماعی است و باید فرهنگ‌سازی نسبت به رفع بعضی مشکلات و ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی انجام شود.

کد خبر 652711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.