کدام ستاره فصل آینده راهی چلسی خواهد شد؟

با وجود صرف ۶۰۰ میلیون پوند در دو پنجره نقل و انتقالات گذشته، آبی‌های انگلیسی هنوز مهاجم قابل اعتمادی ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کدام باشگاه فوتبالی را پیدا می‌کنید که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، ۲۵۰ میلیون پوند (۳۰۷ میلیون دلار) بازیکن به فروش برساند و پس از آن در ماه ژانویه، ۳۲۳ میلیون پوند (۴۰۳ میلیون دلار) خرج کند و بازیکن بخرد اما همچنان از فقر گلزنی رنج ببرد؟

دیدار سه‌شنبه شب چلسی و لیورپول با تساوی صفر-صفر به پایان رسید. آبی‌ها در ۱۱ بازی این فصل لیگ برتر، گل نزده‌اند، این درحالی است که لیدزیونایتد و لسترسیتی که در معرض خطر سقوط هستند، بیشتر از آنها گل زده‌اند.

کای هاورتز، بازیکنی است که در این فصل، اغلب در پست مهاجم مرکزی چلسی به کار گرفته می‌شود و اکثر انتقادات را به خاطر این عملکرد بد، به سمت خود روانه کرده است و در حقیقت، اکنون کاملاً واضح به نظر می‌رسد که این ملی‌پوش آلمانی قادر به رهبری خط‌حمله آبی‌ها نیست. این منطقه از زمین چلسی با فقر مهاجمی در کلاس بالا روبه‌رو است، درحالی که این تیم، خود را برای بازگشت به جمع چهار تیم برتر در فصل آینده آماده می‌کند، ضمن اینکه روملو لوکاکو به‌تازگی در اینتر به فرم خوب خود برگشته و بازگشت دوباره و قرضی او به استمفوردبریج دشوار است.

پس از خریدهای ناامیدکننده تاد بولی، مالک آمریکایی چلسی باید تابستان امسال بار دیگر دست به جیب شود. در اینجا تعدادی از مهاجم‌هایی که چلسی ممکن است آن‌ها را جذب کند، نامشان به چشم می‌خورد.

کدام ستاره فصل آینده راهی چلسی خواهد شد؟

ویکتور اوسیمن

تعداد کمی از بازیکنان در فوتبال جهان در حال‌حاضر به اندازه اوسیمن مورد تقاضا هستند. زدن ۲۵ گل در تمام رقابت‌ها توسط ستاره خط حمله ناپل، گویای همه‌چیز است. اوسیمن تمام جنبه‌های بازی خود را در این فصل ارتقا داده و به اوج رسانده است. جالب است بدانید که ناپولی ۷۱ میلیون یورو (۶۵ میلیون پوند) را برای جذب او در سال ۲۰۲۰ به لیل پرداخت کرد.

صدرنشین ایتالیا، تمام تلاش خود را برای حفظ ستاره‌اش انجام خواهد داد، اما وضعیت مالی فوق‌العاده در لیگ‌برتر برای این مرد نیجریه‌ای وسوسه‌انگیز است و نمی‌تواند در برابر آن مقاومت کند.

منچستریونایتد نیز به طور قابل توجهی به جذب ویکتور علاقه‌مند است، بنابراین تابستان امسال همه تیم‌های بزرگ برای جذب اوسیمن درگیر نبرد جذابی خواهند شد.

کدام ستاره فصل آینده راهی چلسی خواهد شد؟

هری کین

امیدهای چلسی برای رسیدن به این هدف ممکن است در کمترین حد ممکن باشد، اما آبی‌ها همچنان باید در تابستان امسال به فکر جذب کین باشند. تاتنهام در حال‌حاضر در شرایط بدی به سر می‌برد و اگر کاپیتان انگلیسی‌ها تضمینی مبنی بر اینکه با نتواند تیمش جام‌های بزرگ فتح کند را دریافت نکند، مطمئناً به دنبال خروج خواهد بود.

چیزی که چلسی را به رقم زدن این انتقال امیدوار می‌کند، گزارش‌هایی است مبنی بر اینکه کین می‌خواهد در انگلیس بماند تا بهترین شانس ممکن برای شکستن رکورد آلن شیرر در لیگ‌برتر را داشته باشد. به نظر می‌رسد که این اتفاق، بایرن‌مونیخ را از رقابت برای جذب وی خارج می‌کند.

اگر منچستریونایتد نتواند کین را به خدمت بگیرد، چلسی به عنوان تنها تیم خواهان او باقی خواهد ماند، این، یکی از بحث‌برانگیزترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال خواهد بود.

کدام ستاره فصل آینده راهی چلسی خواهد شد؟

دوشان ولاهوویچ

یوونتوس یکی از باشگاه‌هایی است که در آشفتگی عجیبی گرفتار شده است و با احتمال از دست دادن ولاهوویچ در این تابستان روبه‌رو است. این مهاجم صربستانی که در ژانویه ۲۰۲۱ به تورین آمد، قرار بود ستاره خط حمله باشگاه برای یک دهه آینده باشد، اما از آن زمان تاکنون، چیزهای زیادی تغییر کرده است. پس از کسر ۱۵ امتیاز، بیانکونری برای تضمین حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا با نبردی سخت روبه‌رو هستند و حتی ممکن است در این راه، مورد اتهامات بیشتری قرار بگیرند. در میان این آشفتگی، می‌توان انتظار داشت که ولاهوویچ تورین را ترک کند، او تاکنون فقط هشت گل در سری‌آ به ثمر رسانده و در فرم خوبی قرار نداشته است.

با وجود این ارقام متوسط، او بااستعداد است؛ همانطور که رکورد گلزنی قابل توجه او برای فیورنتینا این را نشان می‌دهد. دوشان فقط ۲۳ سال دارد، بنابراین زمان زیادی برای چلسی وجود دارد تا او را به یک گلزن در کلاس جهانی تبدیل کند.

کدام ستاره فصل آینده راهی چلسی خواهد شد؟

گونکالو راموس

راموس از زمانی که در جام‌جهانی ۲۰۲۲، در ترکیب اصلی جانشین رونالدو شد و هت‌تریک خیره‌کننده‌ای برای پرتغال در این رقابت‌ها ثبت کرد، نامش بر سر زبان‌ها افتاده است. راموس با زدن ۲۵ گل برای بنفیکا در این فصل همچنین دادن ۱۰ پاس گل، فرم عالی خود را به همه نشان داده است. اگرچه بازی او فیزیکی نیست و زیاد هم به چشم نمی‌آید، اما همه این‌ها را با جای‌گیری‌ها و ضربه‌های دقیق، جبران می‌کند. موفقیت او در لیگ قهرمانان این فصل، ثابت می‌کند که راموس هیچ مشکلی برای انتقال به لیگ برتر نخواهد داشت.

این می‌تواند یک نقل و انتقال هوشمندانه باشد، اما مرد پرتغالی ارزان نخواهد بود. بنفیکا در جریان انتقال انزو فرناندز به استمفوردبریج در ژانویه، ثابت کرد که مذاکره‌کننده سرسختی است.

کدام ستاره فصل آینده راهی چلسی خواهد شد؟

بنجامین سسکو

بنجامین سسکو ممکن است برای یک پنجره نقل و انتقالات تابستانی نسبتاً عجیب آماده شود. این بازیکن ۱۹ ساله در حال حاضر برای ردبول سالزبورگ بازی می‌کند، اما قرار است در تابستان به باشگاه دیگری بپیوندد. این مهاجم نوجوان، هنوز خود را به صورت کامل به جهان فوتبال معرفی نکرده اما تمام ویژگی‌های فیزیکی و فنی مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک مهاجم شماره ۹ فوق‌العاده در عصر فعلی را دارا است. سسکو همچنین به خوبی محوطه جریمه را می‌شناسد و به‌تازگی یک هت‌تریک خیره‌کننده در عرض هفت دقیقه برای تیم باشگاهی خود به ثبت رسانده است.

کدام ستاره فصل آینده راهی چلسی خواهد شد؟

رندال کولو موانی

کولو موانی که در ثانیه آخر وقت اضافه فینال جام‌جهانی ۲۰۲۲ تک به تک فوق‌العاده حساسی را در مصاف با امی مارتینز از دست داد، اجازه نداده است که این اتفاق او را در این فصل تحت تأثیر قرار دهد و برای اینتراخت فرانکفورت عملکرد خوبی از خود نشان داده است. این بازیکن فرانسوی تا به امروز موفق به ثبت ۱۹ گل و ۱۴ پاس گل شده است. رندال، یک فوروارد کامل است، اغلب به عمق می‌زند یا در کانال‌های چپ و راست حرکت می‌کند و با دریبلینگ عالی خود، مدافعان را آزار می‌دهد. کلو موانی، با هر دوپا عالی شوت می‌زند و در این فصل دو گل با ضربه سر نیز به ثمر رسانده است.

همچون چندین نام دیگر در این لیست، چلسی احتمالاً برای جذب کولو موانی، با منچستریونایتد رقابت خواهد داشت، درحالی که پاری‌سن‌ژرمن نیز او را زیر نظر گرفته است.

کدام ستاره فصل آینده راهی چلسی خواهد شد؟

مارکوس تورام

تورام در تابستان امسال برای بسیاری از باشگاه‌ها گزینه جذابی است زیرا قرار است در پایان فصل بوروسیا مونشن گلادباخ را به صورت رایگان ترک کند. تورام، پسر لیلیان، (قهرمان سابق جام جهانی)، چندین فصل است که یک گلزن قابل اعتماد و فوق‌العاده در بوندس‌لیگا بوده است و تا قبل از امسال، هرگز در یک فصل از مسابقات، بیش از ۱۰ گل به ثمر نرسانده است. اینکه آیا او می‌تواند این ثبات را در لیگ برتر ادامه دهد یا نه، کاملاً یک سوال مهم است و به نظر می‌رسد چلسی احتمالاً روی یک خرید هیجان‌انگیزتر برنامه‌ریزی کند.

کدام ستاره فصل آینده راهی چلسی خواهد شد؟

ایوان فرگوسن

ایوان فرگوسن، ستاره حال و آینده فوتبال ایرلند، به نظر می‌رسد که قرار است به یک باشگاه بزرگ نقل مکان کند، زیرا به‌تازگی به عنوان یکی از استعدادهای بزرگ معرفی شده است. ستاره برایتون فقط ۱۸ سال دارد و در حال حاضر هشت گل به نام خود ثبت کرده است که آخرین گل او به پیروزی مرغ‌های دریایی مقابل بورنموث با یک ضربه خیره‌کننده، مربوط می‌شود.

گزارش شده است که فرگوسن تابستان امسال خواهان جدایی از ساحل جنوبی است زیرا نمی‌خواهد در یک تیم کوچک زمان فوتبالی خود را تلف کند. با این حال، با توجه به اینکه چلسی به طور جدی برای جذب یک مهاجم گلزن تلاش می‌کند، غیرقابل تصور نیست که آنها بتوانند ستاره حال‌حاضر تیم روبرتو دزربی را جذب کنند.

کدام ستاره فصل آینده راهی چلسی خواهد شد؟

ایوان تونی

ایوان تونی یکی از ویرانگرترین مهاجمان لیگ‌برتر است که می‌تواند حتی قدرتمندترین خط دفاعی را شکست دهد. او همچنین ۱۰ گل بدون پنالتی در این فصل به ثمر رسانده است؛ رقمی که تنها تعداد انگشت‌شماری از بازیکنان می‌توانند در این فصل بالاتر از آن ثبت کنند. البته احتمال وجود دارد که قبل از اینکه این وضعیت روشن شود، تونی به دلیل ادعای نقض قوانین و شرکت در شرط‌بندی، با محرومیت طولانی مواجه شود. چلسی، هزینه قابل توجهی را برای این بازیکن که برنتفورد از نگه داشتنش ناامید خواهد بود، انجام نخواهد داد.

کد خبر 652693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.