نگاه ویژه کنفدراسیون تنیس روی‌میز آسیا به ایران

انتخاب رئیس فدراسیون تنیس روزی‌میز ایران در هیئت ژوریِ بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ توسط رئیس کنفدراسیون آسیا انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی از تاریخ دهم تا بیست‌وپنجم ماه‌سپتامبر سال ۲۰۲۳ در شهر هانگژوی چین برگزار خواهد شد و در قالب رشته‌های توپی و غیرتوپی ورزشکاران کشورهای مختلف آسیایی از جمله ایران برای کسب مدال‌های رنگارنگ با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت که به‌دنبال آن در آستانه این بازی‌ها از رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز ایران دعوت به‌عمل آمد.

خلیل المهنادی؛ رئیس کنفدراسیون تنیس روی‌میز آسیا از انتخاب مهرداد علی قارداشی؛ رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز ایران و عضو هیئت‌اجرایی کمیته‌ملی المپیک به‌عنوان یکی از پنج نفر معرفی شده از سوی این کنفدراسیون به شورای المپیک آسیا OCA جهت حضور در هیئت ژوری بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ خبر داد.

به‌دنبال آن، مهنادی در ایمیلی که به فدراسیون تنیس روی‌میز ایران ارسال کرد، با دعوت از علی قارداشی برای حضور در هیئت ژوری مسابقات تنیس روی‌میز بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ اظهار کرد: خرسندیم که می‌توانیم از تجربیات و سوابق درخشان شما در بازی‌های آسیایی بهره کافی را ببریم و به دیدار شما در بازی‌های آسیایی در مهرماه امسال امیدوار هستیم.

کد خبر 652671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.