امیر غفور برای همیشه از تیم ملی رفت +عکس

امیر غفور ستاره سال‌های پیشین تیم ملی والیبال با وجود دعوت‌شدن از سوی بهروز عطایی، در نامه‌ای رسما از تیم ملی خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باوجود اینکه تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ آماده می‌شود و بهروز عطایی لیست ملی‌پوشان را نیز از چند هفته قبل منتشر کرده است اما یک‌جای خالی برای چندمین‌بار در طی سال‌های گذشته به چشم‌مان می‌خورَد. امیر غفور تیم ملی را در مسابقات پیش‌رو همراهی نمی‌کند آن‌هم درصورتی‌که به‌واسطه عملکرد درخشان انفرادی خود و قهرمانی با شهداب در لیگ برتر پس از مدت‌ها به تیم ملی دعوت شده بود.

امیر غفور در شرایطی همراه تیم ملی به ترکیه سفر نکرد که هم‌اکنون در کشور عراق حضور دارد و قرار است در مسابقات داخلی این لیگ برای گاز جنوب بازی کند؛ به عبارت دیگر امیر غفور با قبول این پیشنهاد به‌طور غیرمستقیم دست رد به سینه بهروز عطایی زد تا خداحافظی‌اش از تیم ملی را به همگان بفهماند.

ستاره والیبال کشورمان که به امپراطور معروف است معتقد است باید از تیم ملی کنار برود تا فضا برای جوان‌ترها باز شود.

پس از شایعات مختلفی که در خصوص وی و تصمیمش مطرح می‌شد، امپراطور والیبال ایران امروز سرانجام نامه خداحافظی‌اش از تیم ملی را نوشت و تقدیم فدراسیون و تیم ملی کرد تا به‌طور رسمی خداحافظی خود را از تیم ملی در سن ۳۱ سالگی اعلام کند.

بخشی از صحبت‌های امیر غفور در نامه خداحافظی‌اش را در ادامه می‌خوانید:

اکنون پس از گذشت ۱۷ سال، علی‌رغم آمادگی فنی و جسمانی، گمان بر این دارم که زمان خداحافظی از تیم ملی کشورم فرا رسیده است. من نسل جدید والیبال کشورم را باور دارم و می‌پذیرم که اگر به‌درستی هدایت شوند می‌توانند موفقیت‌های نسل پیشین را تکرار کنند.

به باور من زندگی همین است. دوری از تیمی که سال‌ها عضو آن بودم، آسان نخواهد بود، اما واقعیت‌ها فراتر از سلایق و علایق، خود را تحمیل می‌کنند. اکنون چاره‌ای نیست، لذا از این طریق از دوست‌داران والیبال، تماشاگران خون‌گرم و همیشه همراه، خداحافظی می‌کنم.

امیر غفور برای همیشه از تیم ملی رفت +عکس

کد خبر 652653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.