سرمربی بعدی چلسی از اسپانیا می‌آید!

با توجه‌ به‌ اخراج گراهام پاتر و صحبت‌های مثبت انریکه با سران چلسی، این مربی اسپانیایی راهی انگلیس شد تا گفت‌وگوهای بیشتری در این خصوص با سران آبی‌ها انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از رسانه ایندیپندنت، از لوئیس انریکه به عنوان مهم‌ترین گزینه برای تبدیل شدن به سرمربی بعدی چلسی نام برده می‌شود و او اکنون برای ادامه مذاکرات با این باشگاه، راهی پایتخت انگلیس شده است.

طبق گزارش‌ها، سرمربی سابق اسپانیا یکی از پنج سرمربی‌ای است که پس از اخراج پاتر در روز دوشنبه، همانند جولیان ناگلزمن و مائوریسیو پوچتینو، مورد توجه سران چلسی قرار گرفته است‌.

ایندیپندنت می‌گوید که لوئیس انریکه در گفت‌وگو با مقامات باشگاه، آن‌ها را تحت‌تأثیر برنامه‌های خود قرار داده است و به همین علت او را به لندن دعوت کردند، تا درباره دیدگاه‌های بیشتر مرد اسپانیایی، صحبت کنند.

لوئیس انریکه سبک تاکتیکی مورد علاقه خود را توضیح داد که حول محور پرس سنگین حرکت می‌کند و تصور می‌شود برای بازیکنان جوانی که چلسی در دو پنجره نقل و انتقالات اخیر جذب کرده، مناسب است. این مربی ۵۲ ساله، روی زبان انگلیسی خود نیز کار کرده است و تنها نامزد لیست آبی‌ها با تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (در بارسلونای فصل ۱۵-۲۰۱۴) است.

لوئیز انریکه از زمانی که سِمَت خود در تیم ملی اسپانیا پس از جام‌جهانی ۲۰۲۲ را ترک کرد، بیکار بوده است. او ماه گذشته اعتراف کرد که به مربیگری در انگلیس علاقه‌مند است و رسانه به Cadena SER گفت: "می‌خواهم مربیگری در لیگ‌برتر را تجربه کنم، اما فقط یک پروژه جذاب را می‌پذیرم."

آبی‌ها روز شنبه در یک بازی خارج از خانه لیگ برتری، مقابل وولوز قرار می‌گیرند اما باید دید که آیا لوئیز انریکه قبل از آن بازی به عنوان سرمربی جدید آنها انتخاب می‌شود یا خیر.

کد خبر 652580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.