عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از ایجاد ۲۵ بازارچه‌ محلی در برنامه شهرداری تبریز تا تشریح جزئیات طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه و تحویل مسکن مهر ۷۶۰۰ واحدی بهاران سنندج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ایجاد ۲۵ بازارچه محلی در برنامه شهرداری تبریز است

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز از برنامه‌ریزی برای احداث ۲۵ بازارچه محلی در این شهر در سال جاری خبر داد و گفت: بازارچه‌های محلی در ایجاد رقابت و تعادل قیمت در محصولات باغی و کشاورزی مؤثر است.

بودجه یک هزار میلیارد تومانی شهرداری گلستان استان تهران مصوب و ابلاغ شد

سیدمحمد میرزمانی، شهردار گلستان مرکز شهرستان بهارستان اعلام کرد: یک‌هزار میلیارد تومان بودجه این شهر برای امسال توسط شورای اسلامی مصوب و ابلاغ شده تا باعث تغییر چهره شهر گلستان شود.

تشریح جزئیات طرح‌های سرمایه‌گذاری در دست اجرای شهرداری

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه گفت: این شهرداری ۳۱ طرح سرمایه‌گذاری به ارزش هشت هزار میلیارد تومان را در این شهر در دست اجرا دارد.

۲۹۲ میلیارد تومان برای آسفالت‌ریزی معابر تبریز اختصاص یافت

سامان احمدزاده، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: ۲۹۲ میلیارد تومان در بودجه امسال برای آسفالت‌ریزی اساسی خیابان‌ها و معابر این شهر اختصاص یافت.

مسکن مهر ۷۶۰۰ واحدی بهاران سنندج تاکنون تحویل شهرداری نشده است

عابدین لطفی، مدیر شهرداری ناحیه بهاران سنندج با اشاره به فروریختن دیوار حائل مسکن مهر ۷۶۰۰ واحدی بهاران گفت: مسکن مهر ۷۶۰۰ واحدی بهاران سنندج تاکنون تحویل شهرداری نشده است.

افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی کرایه تاکسی در کرج

محمد طالبی، معاون سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج از افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس‌های مسافری درون‌شهری خبر داد.

جذب منابع درآمدی و تحقق ۱۱۰ درصدی بودجه شهرداری بجنورد

جواد حمیدی‌راوری، شهردار بجنورد از جذب منابع درآمدی و تحقق ۱۱۰ درصدی بودجه شهرداری مرکز استان خبر داد.

کد خبر 652575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.