برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمانشاه

طی مراسمی در سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمانشاه، «مهدی احمدی» به عنوان مدیرعامل این سازمان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طهماسب نجفی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در مراسم معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان، اظهار کرد: امید است با حضور مدیرعامل جدید و همکاری و فعالیت همه کارکنان شاهد شکوفایی مجدد این سازمان باشیم.

وحید محمدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: حوزه اقتصادی استان کرمانشاه با تمام توان در کنار سازمان همیاری شهرداری‌ها قرار دارد و حواشی‌ها را کنار می‌گذارد تا با تلاش نیروهای سازمان همیاری‌ها بر مشکلات فائق بیاید.

مهدی محمدی، مدیرکل حوزه استاندار کرمانشاه نیز تصریح کرد: به نمایندگی از طرف استاندار کرمانشاه در مراسم حضور پیدا کردم، از مدیرعامل جدید این سازمان انتظار داریم با همه توان تلاش کند تا به حواشی چند سال اخیر پیرامون این سازمان پایان دهد.

وی ادامه داد: امید است با همکاری همه نیروهای سازمان همیاری شهرداری‌ها به سمت فعالیت بیشتر در حوزه مأموریت‌های محوله برویم تا در جهت توسعه استان کرمانشاه قدمی برداشته شود.

در پایان این مراسم مهدی احمدی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمانشاه تاکید کرد: از همه همکاران در سازمان همیاری شهرداری‌ها انتظار همکاری دارم تا بتوانیم به یک تیم قدرتمند برای رسیدن به اهداف سازمان دست پیدا کنیم و با هرگونه حواشی و کم‌کاری در سازمان برخورد می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، مهدی احمدی، مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمانشاه که پیش از این مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه بود، ظهر امروز با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی، به عنوان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمانشاه معرفی شد.

کد خبر 652566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.