لزوم تهیه برنامه‌ای مدون برای حفظ حجاب در جامعه

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه حجاب و عفاف از مهمترین ارزش‌های جامعه اسلامی است، گفت: برای حفظ حجاب در جامعه باید برنامه‌ مناسبی در نظر گرفت و از کارهای بی‌قاعده جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی امروز _چهارشنبه شانزدهم فروردین‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و تکریم خیران اظهار کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، حجاب محدودیت شرعی و قانونی و کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است، لذا افرادی که کشف حجاب می‌کنند اگر بدانند در ورای این کار چه سیاستی از سوی دشمن نهفته است، این اقدام را انجام نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف از مهمترین ارزش‌های جامعه اسلامی است، افزود: به تبعیت از رهبری و برای تحقق حجاب باید برنامه‌ای کامل و جامع تهیه و از کارهای بی‌قاعده جلوگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: حجاب و پوشش اسلامی یکی از اوامر الهی و از احکام حیات‌بخش اسلام در زندگی طیبه، منطبق بر فطرت بشر، مبتنی بر نیازها و شرایط روانی و زمینه‌ساز پویایی و کمال انسانی فرد و جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه همه باید توان خود را برای نهادینه‌کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به‌کار گیرند، گفت: خانواده اساسی‌ترین رکن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است و یکی از مهم‌ترین آموزه‌های دینی، رعایت حریم عفاف و حجاب در جامعه است.

سیفی افزود: دشمن به اهمیت و ارزش حجاب پی برده است و به همین دلیل برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی برای گرفتن این ارزش والا از زنان و دختران ایران اسلامی به‌کار می‌گیرد، باید تمام تلاش خود را به‌کار بندیم تا با اجرای طرح‌های درست جلوی توطئه‌های دشمن را بگیریم.

کد خبر 652479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.