نمایشگاه قرآن استان یک رزمایش دینی خواهد بود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه برپایی نمایشگاه قرآنی در استان یک رزمایش دینی خواهد بود، بر عرضه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های قرآنی استان در این نمایشگاه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه، علی شعبانی در جلسه برنامه ریزی برپایی نمایشگاه قرآن استان در ماه رمضان که صبح امروز _سه شنبه پانزدهم فروردین‌ماه_ در سالن شهید قلیوند استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: فرهنگ با وقایع فرهنگی ماندگار می‌ماند، نمی‌توان از جامعه‌ای انتظار کتابخوانی داشت اما نمایشگاه کتاب در آن برپا نکرد لذا باید توانمندی‌های قرآنی استان را به جامعه نشان داد.

وی با بیان اینکه قسمت عمده جامعه ما دین دار بوده اما ارتباطی با نهادها و تشکل‌های دینی ندارد، افزود: برپایی نمایشگاه قرآنی به معنای بروز و ظهور فعالیت‌های دینی است که محل تجمع خانواده‌های مذهبی و یک رزمایش دینی خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به وجود زیرساخت لازم و فضای مورد نیاز برای برپایی نمایشگاه قرآنی در استان تصریح کرد: باید یک اعلام عمومی شود که همه شهرستان‌های استان با تمام ظرفیت و توان به نمایشگاه قرآنی استان ورود پیدا کنند، امسال پله اول نمایشگاه برای برپایی هرچه بهتر آن در سال‌های بعد خواهد شد.

شعبانی با تاکید بر فراخوان رسانه‌ها برای پوشش خبری و اطلاع رسانی این نمایشگاه خاطرنشان کرد: می‌طلبد تمام توان دستگاه‌های مربوطه برای به نمایش درآمدن جاذبه‌های قرآنی استان پای کار بیاید، با ایجاد حاشیه‌های جذاب در کنار نمایشگاه می‌توان فضای با نشاطی ایجاد کرد که البته باید برای آن خلاقیت به خرج داده شود.

کد خبر 652403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.