عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری در سنندج تا مهار آتش‌سوزی کارگاه تولیدی مبل در کرج و اسکان بیش از ۷۰ هزار میهمان نوروزی در آبادان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مهار آتش‌سوزی کارگاه تولیدی مبل در کرج

محمد یساولی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اعلام کرد: آتش سوزی در یک کارگاه تولید مبل به مساحت ۵۰۰ متر مربع در این کلانشهر مهار شد.

یک‌هزار گردشگر نوروز امسال از تورهای ری‌گردی بهره‌مند شدند

سید محمد ناظم رضوی، شهردار منطقه ۲۰ تهران (شهرری) از استقبال بیش از یکهزار گردشگر از اماکن تاریخی و مذهبی شهرری در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

شهرداری بجنورد ۷۴۶ میلیارد ریال اعتبار دولتی جذب کرد

جواد حمیدی راوری، شهردار بجنورد گفت: این نهاد در سال گذشته ۷۴۶ میلیارد ریال اعتبار دولتی جذب کرد که این رقم در سال‌های اخیر بی سابقه بوده است.

اسکان بیش از ۷۰ هزار میهمان نوروزی در آبادان

یاسین کاوه‌پور، شهردار آبادان گفت: بیش از ۷۰ هزار میهمان نوروزی با اسکان در کمپ‌های نوروزی از امکانات شهرداری آبادان استفاده کردند.

مهار آتش سوزی مهیب کارخانه بزرگ لوازم برقی در حومه مشهد

علی نجفی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: آتش سوزی گسترده کارخانه تولید لوازم برقی در جاده مشهد- قوچان با تلاش چهار ساعته ۱۵۰ آتش نشان مشهدی مهار شد.

نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری در سنندج

سید انور رشیدی، شهردار سنندج گفت: نوسازی ناوگان حمل نقل شهری به عنوان یک ضرورت مهم در سال گذشته مورد توجه قرار گرفت و با تلاش‌های انجام شده است، ۲۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شد.

هیچ حادثه‌ای نوروز امسال در قم رخ نداد

مهدی اصفهانیان مقدم، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر پیش‌بینی‌های لازم برای ارائه خدمات در بوستان‌های شهری اظهار کرد: با همکاری‌های مناسب، نوروز امسال بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای برای مسافران و زائران به پایان رسید.‌

کد خبر 652353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.