نخستین المان کتاب و کتاب‌خوانی در شهر نصب می‌شود

مدیر منطقه سه بندرعباس گفت: نماد (المان) کتاب و کتاب‌خوانی برای نخستین‌بار در بندرعباس به همت شهرداری منطقه سه نصب می‌شود.

عباس بهمن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، المان کتاب در چهارراه مطهری شهر بندرعباس توسط شهرداری منطقه سه در حال نصب است.

وی افزود: شهرداری بندرعباس در راستای اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱، ادامه پیگیری زیباسازی شهر و ارائه خدمات بهینه تمام تلاش خود را به کار بسته است تا المان کتاب را در چهارراه مطهری نصب کند.

مدیر منطقه سه بندرعباس خاطرنشان کرد: این المان دارای ۱۷ متر طول، شامل شخصیت کتاب‌خوان، نقاشی طرح کتابخانه و ۱۵۰ مترمربع نقاشی دیواره‌های اطراف است.

بهمن‌زاده تصریح کرد: نماد کتاب و کتابخوانی، نخستین المان این حوزه در شهر بندرعباس محسوب می‌شود که با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال در حال نصب است و امیدواریم ضمن جلب توجه عمومی به کتاب و کتابخوانی به افزایش جایگاه فرهنگ کتابخوانی در جامعه کمک کند.

وی گفت: با توجه به هزینه بالای طراحی، ساخت و نصب المان‌های شهری، از شهروندان تقاضای همکاری در حفظ و نگهداشت آنها را داریم.

کد خبر 652344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.