شهرداری توانایی اجرای چندین پروژه همزمان را دارد

شهردار زرند گفت: تیم عمرانی و سیما و منظر شهرداری در کنار دیگر حوزه‌های خدماتی و سازمان‌های مربوطه نشان داد که توانایی انجام چندین پروژه همزمان را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاالدینی امروز _سه‌شنبه پانزدهم فروردین‌ماه_ در جلسه شورای اسلامی شهر ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از حمایت‌های همه‌جانبه اعضای شورای اسلامی شهر در پیشبرد اهداف مدیریت شهری قدردانی می‌کنم.

وی افزود: ما هنوز به اقداماتی که انجام داده‌ایم، قانع نیستیم و امید می‌رود در سال جاری با حمایت‌های شورای اسلامی شهر، شاهد اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های جدید شهرداری و تعریف پروژه‌های شهرداری در حوزه عمران شهری، سیما، منظر و معابر شهری باشیم.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: شهرداری در کنار اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و کارکنان خود، خانواده بزرگی را تشکیل می‌دهند و با تعامل و همدلی که میان این مجموعه ایجاد شده است این خانواده به دور از حاشیه و با آرامش مشغول فعالیت‌های تعریف شده خواهند بود، مصمم هستیم این فعالیت‌ها باید به صورت علمی و در راستای برنامه‌ریزی شهری با کمترین میزان خطا چندین برابر شود تا رضایت شهروندان بیش از پیش حاصل شود.

ضیاء‌الدینی تاکید کرد: تیم عمرانی و سیمای منظر شهرداری در کنار دیگر حوزه‌های خدماتی و سازمان‌های مربوطه نشان داد که توانایی انجام چندین پروژه همزمان را دارد و امید است سال جدید با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری فعالیت‌های شهرداری را طبق پروژه‌های مصوب سال به انجام رسانیم.

ضرورت تدوین برنامه راهبردی پنج ساله شهرداری

عباس ایرانمنش، رئیس شورای اسلامی شهر زرند نیز ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: در انجام وظایف خود باید متعهد و کوشا باشیم تا خداوند قصورات ناخواسته ما را در راستای عمل خیر قرار دهد.

وی ادامه داد: کارکنان شهرداری همراه شهردار در انجام فعالیت‌های جهادی کوشا و فعال باشند و نسبت به تدوین برنامه راهبردی پنج‌ساله شهرداری اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر زرند گفت: این برنامه چراغی روشن برای نقشه راه مدیریت شهری است و چشم‌انداز اجرایی آن برگ زرین دیگری از خلاقیت و ابتکارات تخصصی شهرداری خواهد بود.

ایرانمنش افزود: شهروندان زرند پس از سال‌ها به مجموعه مدیریت شهری اعتماد کرده‌اند و این اعتماد رسالت و مسئولیت خانواده شهرداری را چندین برابر می‌کند، باید جدا از فعالیت‌های روزمره به فکر اجرای پروژه‌های منحصربه‌فرد و طلایی در شهر زرند باشیم.

وی تاکید کرد: لازم است نقاط بحرانی شهر همانند چهارراه برق که نزدیک به ۲۰ سال است در یک وضعیت آشفته و بی‌سامان قرار دارد، با استفاده از یک نگاه مشترک و ظرفیت‌های استانی و ملی حل و فصل شود تا هسته مرکزی شهر به یک منظر چشم‌نواز و استاندارد مطلوب برسد.

کد خبر 652330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.