۴۵ موسسه قرآنی در فضای نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور دارند

قائم‌مقام بخش نهادها و مؤسسات قرآنی سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گفت: در این بخش میزبان ۴۵ موسسه قرآنی در حوزه‌های مختلف نرم‌افزاری، دانش‌بنیان، آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ترویجی هستیم.

به گزارش ایمنا، سیدحسن دهقان اظهار کرد: سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از شرایط متفاوتی نسبت به دوره‌های گذشته برخوردار است، نخست آنکه با توجه به تقارن ایام برگزاری نمایشگاه قرآن با تعطیلات نوروزی و حضور هموطنان از سراسر کشور، همچنین فراغت دانش‌آموزان و خانواده‌ها در این ایام، از روز نخست شاهد استقبال مخاطبان و تمایل به حضور و بازدید از نمایشگاه قرآن هستیم.

قائم‌مقام بخش نهادها و مؤسسات قرآنی سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با بیان اینکه در بخش مؤسسات قرآنی نیز با تنوع و فعالیت‌های مختلفی شاهد استقبال علاقه‌مندان هستیم، افزود: در این بخش میزبان ۴۵ مؤسسه قرآنی در حوزه‌های مختلف نرم‌افزاری، دانش‌بنیان، آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ترویجی هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از نقاط مهم و قابل توجه نمایشگاه امسال، حضور پررنگ دهه هشتادی‌هاست، در بخش مؤسسات مردمی، سه مؤسسه حضرت ام‌البنین، مؤسسه رستگاران و مؤسسه آل‌یاسین، با ویژه‌برنامه‌های مختص به دهه هشتادی‌ها، در راستای جذب مخاطب تلاش می‌کند.

دهقان گفت: در بخش مؤسسات مردمی حدود ۲۰۰ نفر به عنوان کارشناس، متخصص و فعال قرآنی مشغول فعالیت هستند؛ به‌رغم اینکه فضای اختصاص‌یافته به این بخش، مناسب نیست اما با یکپارچگی که در سطح نمایشگاه ایجاد کردیم و توسط تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، سعی کردیم میزبان خوبی برای قرآن‌دوستان و مردم باشیم.

قائم‌مقام بخش نهادها و مؤسسات قرآنی سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، تصریح کرد: مؤسسه بنیاد قرآن، انجمن خیرین قرآنی اصفهان، خیریه مسجدسازان الزهرا، جمعیت دفاع از فلسطین، مؤسسه عصر ثقلین، مؤسسه آیات هدایت قم، مؤسسه مهد قرآن فاطمه‌الزهرا، مؤسسه حافظون، بنیاد امامت، مرکز ترجمان وحی، مؤسسه مهد قرآن کشوری، طرح آموزشی بصائر، مؤسسه فرهنگی ام‌ابیها (س) و مؤسسه زندگی زیبای مهدی، از مؤسسات حاضر در بخش مؤسسات مردمی نمایشگاه قرآن هستند که هر یک با زمینه فعالیت خاصی در نمایشگاه فعالیت خواهند داشت.

کد خبر 652295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.