آغاز دور جدید مسابقات / هیجان شبانگاهی ورزش در اصفهان اوج می‌گیرد

بیست‌ودومین دوره مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده است، از امشب وارد دور جدید رقابت‌ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌ودومین دوره مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان _پنجم فروردین‌ماه_ مصادف با سوم ماه مبارک رمضان آغاز شد تا یک ماه شور و هیجان شبانگاهی ورزش شهر را در بر بگیرد.

جام بیست‌ودوم با برگزاری رقابت‌های فوتسال در رده سنی جوانان و والیبال بانوان آغاز شد، رقابت‌های بدمینتون از امشب در ورزشگاه ابرار پیگیری خواهد شد و فردا _چهارشنبه شانزدهم فروردین‌ماه_ ورزشکاران رشته‌های تیراندازی با کمان، گلف، جودو و شنا وارد میدان مسابقات می‌شوند و در روزهای آینده مسابقات سایر رشته‌ها شروع هم فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

آغاز دور جدید مسابقات/ هیجان شبانگاهی ورزش در اصفهان اوج می‌گیرد

بیست‌ودومین دوره مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در رشته‌های بوکس، تیراندازی با کمان، وزنه‌برداری، والیبال، اسکواش، گلف، جودو، کاراته، کشتی، کبدی، واترپلو، شمشیربازی، هندبال، بدمینتون، فوتسال، ژیمناستیک، شنا، هاکی، تکواندو، مچ‌اندازی، اسکیت، تنیس روی میز، جانبازان و معلولان، شطرنج، بیماران خاص، بسکتبال سه‌نفره، دوومیدانی و کونگ‌فو برگزار می‌شود و تا دوم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

کد خبر 652257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.