باشگاه استقلال بی‌در و پیکر است! + فیلم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: مجبورم برای باشگاه بی‌در و پیکری مثل استقلال حرف‌های تکراری بزنم، چون آشفتگی مالی این باشگاه در تاریخ بی‌سابقه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه استقلال تهران که یک‌بار دیگر در آستانه حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته با وجود کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا پس از قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر ایران، ممکن است برای سومین‌مرتبه از حضور در این مسابقات محروم شود. این باشگاه یک‌بار در سال ۲۰۰۷ به‌دلیل تأخیر در ارسال لیست بازیکنان، بار دوم در دوره قبلی به‌دلیل دریافت‌نکردن مجوز حرفه‌ای و احتمالاً این‌فصل، برای سومین‌بار به‌علت پرداخت‌نشدن بدهی آندره‌آ استراماچونی از آسیا حذف شود.

استراماچونی حدوداً سه‌سال پیش از استقلال جدا شد و این باشگاه ملزم شد تا بعد از رأی فیفا، قرارداد باقی‌مانده وی را پرداخت کند که این اتفاق در هیچ دوره‌ای رخ نداد. مدیران زیادی به باشگاه آمدند و رفتند اما بدهی به استرماچونی در نهایت بر دوش علی فتح‌الله‌زاده افتاد. آن‌هم درحالی‌که طبق گفته حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی در زمان مدیریت فتح‌الله‌زاده حدود ۱۱۸ میلیارد تومان برای بدهی استراماچونی پرداخت شده اما این پول به‌جای تسویه حساب صرف هزینه‌های دیگر شده است.

حسین قربان‌زاده دیشب نیز در یک برنامه تلویزیونی که علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل و پرویز مظلومی، عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال نیز در آن حضور داشتند، به‌صراحت گفت: من مجبورم برای باشگاه بی‌در و پیکری مانند استقلال حرف‌های تکراری بزنم زیرا آشفتگی مالی این باشگاه در تاریخ بی‌سابقه است.

کد خبر 652180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.