چرا استعفای فتح‌الله‌زاده مورد موافقت قرار نگرفت؟

در جلسه امروز هیئت‌مدیره باشگاه استقلال سه رای موافق و سه رای مخالف نسبت به استعفای علی فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی این باشگاه، وی را در سمت خود ماندگار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از ناتوانی در پرداخت بدهی آندره‌آ استراماچونی، مطالبات بازیکنان و کادر فنی و حذف استقلال از لیگ‌قهرمانان آسیا، روز دوشنبه دوازدهم فروردین‌ماه بود از سمت خود کناره‌گیری کرد.

او در جریان بازی استقلال - ذوب‌آهن توهین‌های زیادی از سمت تماشاگران استقلال شنید. علی فتح‌الله‌زاده در نامه‌ای به سیدحمید سجادی وزیر ورزش‌وجوانان کشور از سمت خود استعفا کرد، البته سجادی اعلام کرد چیزی به دست او نرسیده است و این مسئله باید توسط هیئت‌مدیره استقلال تصمیم‌گیری شود، از همین‌رو امروز جلسه هیئت‌مدیره باشگاه استقلال درخصوص بررسی استعفای علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار و این مورد با مخالفت اعضا همراه شد تا وی به فعالیت خود در رأس مدیریتی باشگاه استقلال ادامه دهد.

در این جلسه حجت کریمی عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره انتخاب شد.

در جلسه امروز هیئت‌مدیره باشگاه استقلال تهران، سه نفر از چهار عضو هیئت‌مدیره استقلال خواستار ادامه فعالیت علی فتح‌الله‌زاده در سمت خود به‌عنوان مدیرعامل شدند.

پرویز مظلومی، حجت کریمی و مهدی افضلی افرادی بودند که به ماندن مدیرعامل آبی‌ها رأی مثبت دادند و در طرف مقابل محمد مؤمنی تنها مخالف او بود تا استعفای مدیرعامل پرحاشیه استقلال تأیید نشود و او کماکان در این عنوان باقی بماند.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه _ هجدهم فروردین‌ماه _ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج‌فارس در اراک به‌مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت. با توجه به فاصله مسافتی با اراک پیش‌بینی می‌شد استقلالی‌ها به صورت زمینی عازم اراک شوند، اما با وجود غیبت فتح‌الله‌زاده در باشگاه، هماهنگی برای سفر آبی‌پوشان به اراک به صورت هوایی انجام شده است و طبق برنامه، اعضای تیم استقلال روز _ پنجشنبه هفدهم فروردین‌ماه _ پس از پایان آخرین نوبت تمرین خود در تهران، با پرواز چارتر عازم اراک می‌شوند.

کد خبر 652132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.