زیباسازی محیط شهری در اولویت فعالیت‌های شهرداری است

شهردار زرین‌شهر گفت: رنگ‌آمیزی فضای شهر به عنوان ابزاری کم‌هزینه نسبت به دیگر پروژه‌های شهری، یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای تغییر در چهره شهر در کوتاه‌مدت به‌شمار می‌رود که ثمراتی همچون افزایش حس تعلق، مشارکت، ایجاد اشتیاق و نشاط شهروندان و کاهش آلودگی‌های بصری را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی‌احمدی در جمع مسئولان شهرستان لنجان با بیان اینکه سیمای شهری، در ذهن و روحیات شهروندان به شکل مستقیم و غیرمستقیم اثرگذار است، اظهار کرد: همه ساله شهرداری‌ها در ایام پایانی سال و با هدف استقبال از بهار و گردشگران نوروزی، اقداماتی همچون گل‌آرایی، زیباسازی، ایمن‌سازی، شست‌وشو، پاک‌سازی معابر اصلی و کوچه‌ها، رنگ‌آمیزی جداول و المان‌های شهری و فضاهای شهری زیبا را به مرحله اجرا می‌رسانند تا شهر برای شهروندان و گردشگران محیطی نشاط‌آور باشد.

وی با بیان اینکه زیباسازی محیط شهری در اولویت فعالیت‌های شهرداری قرار دارد، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط اداره فنی و عمرانی و معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری زرین‌شهر، همه بخش‌های این معاونت پای کار آمدند تا شهر و کالبد خاکستری آن با استفاده از عناصر هویت‌بخش، جلوه‌ای تازه به خود بگیرد و سرزندگی و نشاط در عرصه‌های شهری ایجاد شود.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: رنگ‌آمیزی فضای شهری به عنوان ابزاری کم‌هزینه نسبت به دیگر پروژه‌ها، یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای تغییر در چهره شهر در کوتاه‌مدت به‌شمار می‌رود که ثمراتی همچون افزایش حس تعلق، مشارکت، ایجاد اشتیاق و نشاط در شهروندان و کاهش آلودگی‌های بصری را به همراه دارد.

اسماعیلی‌احمدی گفت: پروژه رنگ‌آمیزی جداول و مبلمان شهری با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در زرین‌شهر به مرحله اجرا رسید.

وی افزود: در این پروژه تمام جداول، مبلمان‌های شهری و مخازن زباله تعمیر، بازسازی و رنگ‌آمیزی شد تا شهر جلوه تازه‌ای به خود بگیرد.

کد خبر 652071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.