توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در ۱۲ روز ماه رمضان، گفت: این بسته‌ها به ارزش شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با مشارکت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری، به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان اهدا شده است.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به گذشت ۱۲ روز از ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با راه‌اندازی ۳۱ آشپزخانه فعال در سطح استان، تاکنون ۴۰ هزار پرس غذا طبخ و به سفره افطار خانواده‌های نیازمند اهدا شده است.

وی با اشاره به توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در مدت مذکور، افزود: این بسته‌ها به ارزش شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با مشارکت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری، به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تاکید بر نقش مؤثر مراکز نیکوکاری در تحقق رسالت کمیته امداد، تصریح کرد: درحال‌حاضر بیش از ۵۰۰ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه در محلات سطح استان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با قدردانی از حمایت خیران در تأمین معاش نیازمندان، خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان اصفهان می‌توانند افزون بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* یا استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ به منظور همراهی در پویش اطعام مهدوی اقدام کنند.

کد خبر 652031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.