طرح زوج و فرد خودروها از شنبه هفته آینده در اصفهان اجرا می‌شود

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با هماهنگی شورای ترافیک استان اصفهان از شنبه هفته آینده (نوزدهم فروردین ۱۴۰۲) طرح زوج و فرد خودروها در این کلان‌شهر اجرا خواهد شد.

هادی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان و مسافران، طرح زوج و فرد خودروها که در ایام سال در محدوده مرکزی شهر اجرا می‌شود، با هماهنگی پلیس راهور از بیست‌ونهم اسفند ۱۴۰۱ لغو شد.

وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد خودروها از شنبه هفته آینده در اصفهان اجرا می‌شود، افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان این طرح فقط عصرها از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ در هسته مرکزی این شهر اجرا خواهد شد.

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: پس از ماه مبارک رمضان، طرح زوج و فرد خودروها به ساعت عادی قبل بازمی‌گردد و صبح‌ها از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و عصرها از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این موضوع تنها شامل طرح زوج و فرد خودروها است، خاطرنشان کرد: سایر تخلفات مانند نداشتن معاینه فنی خودرو، سرعت غیرمجاز، عبور از چراغ قرمز و ورود به مسیر اتوبوس‌های تندرو (بی‌آرتی) مانند قبل مشمول اعمال قانون و جریمه خواهد بود.

کد خبر 652014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.