متروی اصفهان تا ساعت ۲۱ فعال است

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: در حال حاضر خط یک متروی این کلان‌شهر روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ در ایستگاه‌های بیست‌گانه و روزهای جمعه از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.

به گزارش ایمنا، علیرضا خورزنی اظهار کرد: مترو به عنوان یک مد حمل‌ونقل عمومی مدرن، منظم، سریع، ایمن و دوستدار محیط زیست با ارائه خدمات نوین و پیشرفته، نقش مؤثر و سازنده‌ای در خدمات‌رسانی به مردم و کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد و یکی از اولویت‌های شهروندان با حداکثر راحتی و بازدهی در حمل‌ونقل عمومی است.

وی افزود: شرکت متروی منطقه اصفهان در ایام نوروز ۱۴۰۲ با همکاری مدیریت شهری و تلاش کارکنان خدوم خود، به ۴۰۰ هزار نفر از شهروندان و مسافران نوروزی در خط یک ارائه خدمات کرد.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر خط یک متروی این کلان‌شهر روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ در ایستگاه‌های بیست‌گانه و روزهای جمعه از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ در ایستگاه‌های قدس، شهید علیخانی، کاوه، شهید باهنر، امام حسین (ع)، سی و سه پل، آزادی، کوی امام و صفه فعال است.

وی خاطرنشان کرد: آخرین قطارها از دو ایستگاه مبدا صفه و قدس ساعت ۲۱:۰۰ حرکت و مسافران در طول مسیر را به مقصد می‌رسانند.

خورزنی تاکید کرد: بهای بلیت متروی شهر اصفهان در سال ۱۴۰۲ در بسته‌های ۲۲ سفره برای هر سفر ۲,۸۰۰ تومان (خرید از نرم‌افزار اصکیف یا دستگاه‌های فروش بلیت در ایستگاه‌ها) با استفاده از اصفهان‌کارت برای هر سفر ۳,۱۰۰ تومان و بلیت تک‌سفره (QR) مبلغ ۳,۹۰۰ تومان تعیین شده است.

کد خبر 651954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.