نورپردازی میدان امام خمینی(ره) به مناسبت روز جهانی اوتیسم

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از نورپردازی آبی‌ رنگ میدان امام خمینی (ره) خوراسگان به مناسبت دوم آوریل روز جهانی اوتیسم خبر داد.

به گزارش ایمنا، هوشنگ نظری‌پور اظهار کرد: دوم آوریل، به عنوان روز جهانی اوتیسم نام گذاری شده که نوعی اختلال تکاملی است که با رفتارهای ارتباطی و کلامی غیرطبیعی مشخص می‌شود و در اوایل کودکی آغاز و در طول زندگی همراه فرد است.

وی با اشاره به نورپردازی میدان امام خمینی (ره) خوراسگان به رنگ آبی به مناسبت روز جهانی اوتیسم، تصریح کرد: این اقدام به این منظور انجام شد که ضمن حمایت و شناخت بیشتر از اوتیسم، افراد اوتیستیک را بیشتر درک کنیم، زیرا روح مهربان آن‌ها به درک، عشق، آموزش و حمایت نیاز دارد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: شاید این نورپردازی، یکی از کمترین درخواست‌های انجمن‌های حامی افراد مبتلا به اوتیسم است، هر چند اجرای آن به خاطر مصادف شدن با سیزدهم فروردین کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: دوم آوریل و همزمان با سیزدهم فروردین‌، هرسال بسیاری از بناها و ساختمان‌ها در بیش از ۱۳۰ کشور جهان با تاباندن نور آبی برای حمایت از بیماران اوتیسمی نورپردازی می‌شود و در ایران نیز به این مناسبت، شب گذشته برخی بناها به رنگ آبی درآمد تا در کمپین جهانی افزایش آگاهی اوتیسم شرکت کرده باشیم.

کد خبر 651940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.