پائوک ۰ _ آ.اک آتن ۱ / برتری آ.اک در شب درخشش حاجی‌صفی و بازگشت محمدی به لیست

تیم فوتبال آ.اک آتن در هفته دوم گروه قهرمانی با نتیجه یک بر صفر از سد پائوک گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پائوک و آ. اک آتن امشب _یک‌شنبه سیزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته دوم گروه قهرمانی رقابت‌های سوپرلیگ یونان از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه تومبا شهر تثالونیکی به‌مصاف همدیگر رفتند و در پایان این زردومشکی‌پوشان آ. اک آتن بودند که با یک گل پائوک را شکست دادند.

در این دیدار پربرخورد تا دقیقه ۸۰ هیچ توپی از خط‌دروازه‌ها عبور نکرد و دو تیم در آستانه ثبت تساوی بودند که در نهایت دقیقه ۸۱ سرخیو آرائوخو برای آ. اک گلزنی کرد تا نخستین پیروزی این تیم در گروه قهرمانی سوپرلیگ یونان به‌دست بیاید و پائوک نیز سه‌امتیازی باقی‌ماند. گفتنی است المپیاکوس با دو پیروزی در صدر جدول قرار دارد.

احسان حاجی‌صفی مدافع‌چپ باتجربه تیم فوتبال آ. اک آتن از ابتدا در ترکیب حضور داشت و نمایش خیلی‌خوبی از خود ارائه کرد؛ دو پاس‌کلیدی داد و یک موقعیت گلزنی هم ایجاد کرد و در پایان با کسب امتیاز ۷.۷ به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. میلاد محمدی دیگر دفاع‌چپ ایرانی آ. اک که هفته‌ها به‌دلیل مصدومیت خانه‌نشین بود به لیست بازگشته بود اما فرصت بازی پیدا نکرد.

آ. اک آتن که در مرحله‌مقدماتی سوپرلیگ یونان نتایج خیلی‌خوبی کسب کرده بود همچنان فرصت قهرمان‌شدن در لیگ را دارد و مهم‌تر اینکه اگر نتواند به صدر جدول برسد شانس این را دارد با حضور در رتبه دوم به‌طور مستقیم راهی مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان اروپا در فصل آینده شود.

کد خبر 651911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.