الحاق ۴ هکتار زمین به شهر برای اجرای طرح ملی مسکن

شهردار محمدآباد گفت: چهار هکتار زمین برای اجرای طرح ملی مسکن به شهر الحاق شده است.

محمد اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تدابیر شهرداری برای رفع نقاط حادثه‌خیز شهر اظهار کرد: سال گذشته مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان برای خرید و نصب دوربین در پنج نقطه شهر هزینه شده و در حال حاضر در ۱۳ نقطه دوربین مداربسته نصب شده است.

وی افزود: سال گذشته چهار هکتار زمین برای اجرای طرح ملی مسکن به شهر الحاق شده و شهرداری نیز برای ساخت مسکن جوانان تخفیف ۳۰ درصدی در نظر گرفته است.

شهردار محمدآباد با بیان اینکه سرانه فضای سبز برای هر شهروند ۲۵ مترمربع است، خاطرنشان کرد: چهار پارک محله‌ای در شهر وجود دارد و تأمین آب فضای سبز شهری از محل یک حلقه چاه انجام می‌شود.

اسماعیل‌زاده اضافه کرد: آبیاری قطره‌ای، درختکاری و تأمین آب فضای سبز طی یک‌سال گذشته انجام شده و هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان در بر داشته است.

وی با بیان اینکه شهر محمدآباد با ۶۵۰۰ نفر جمعیت، یکی از شهرهای بخش مرکزی جرقویه است که در شرق اصفهان واقع شده است، تاکید کرد: ۲۰ درصد جمعیت این شهر در بافت فرسوده زندگی می‌کنند.

شهردار محمدآباد با بیان اینکه روزانه سه نیروی خدمات شهری با دو دستگاه ماشین‌آلات، دو تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری و در فاصله شش کیلومتری شهر دفن می‌کنند، تصریح کرد: شهرداری یکی از سهامداران شرکت پسماند کویر بهارستان است و به زودی ساخت کارخانه کود کمپوست آغاز خواهد شد.

اسماعیل‌زاده گفت: با توجه به فرسودگی آسفالت معابر شهری انتظار می‌رود مسئولان استان قیر بیشتری تخصیص دهند، چراکه میزان قیر تخصیص‌یافته تنها برای روکش آسفالت معابر بوده است.

وی افزود: درآمد شهرداری از محل پرداخت عوارض‌ها، فروش زمین و صدور پروانه ساختمانی و ارزش‌افزوده است.

کد خبر 651882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.