۳ مدال رنگارنگ حاصل تلاش نمایندگان ایران در روز نخست مرحله نهایی

در روز نخست مرحله نهایی رقابت‌های تکواندو گرنداسلم ۲۰۲۳ چین، آرین سلیمی، دانیال بزرگی و رضا کلهر از ایران به‌ترتیب صاحب مدال طلا، نقره و برنز شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در نخستین روز از دور نهایی رقابت‌های تکواندو گرند اسم چین که یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک پاریس محسوب می‌شود، امروز _یک‌شنبه سیزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در وزن ۸۰+ کیلوگرم آرین سلیمی نماینده کشورمان بعد از صعود به دیدار نهایی مقابل نماینده‌ای از کشور ترکیه پیروز شد و به مدال طلای این رقابت‌ها دست یافت.

گفتنی است آرین سلیمی در مرحله قبل برابر ابوالفضل عباسی دیگر نماینده کشورمان به پیروزی رسیده بود و سپس حریفی از کشور کره‌جنوبی را از پیش‌روی خود برداشت. در رقابتی که در وزن ۶۸- کیلوگرم دانیال بزرگی تکواندوکار ایرانی در فینال مقابل رشیداف نماینده ازبکستان شکست خورد و به مدال نقره تورنمنت گرنداسلم چین بسنده کرد. بزرگی در مرحله قبل مقابل متین رضایی از کشورمان و همچنین نماینده کره‌جنوبی به پیروزی رسیده بود.

ضمن اینکه در دیدار رده‌بندی همین وزن، رضا کلهر، هوگوپوش کشورمان با برتری مقابل نماینده‌ای از کره‌جنوبی صاحب مدال برنز شد و بدین ترتیب سه مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز حاصل تلاش تکواندوکاران ایران در روز نخست مرحله نهایی گرنداسلم چین بود.

کد خبر 651858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.