راه‌اندازی جدیدترین گروه استارت‌آپی فناوری آب‌وهوایی برای مقابله با بحران

پلت‌فرم شتاب‌دهنده استارت‌آپی URBAN-X ،۱۰ استارت‌آپ را برای کمک به مقابله با بعضی از سخت‌ترین چالش‌های آب‌وهوایی شهرهای جهانی انتخاب و به‌عنوان دوازدهمین گروه استارت‌آپی فناوری آب‌وهوایی خود معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، URBAN-X، پلت‌فرمی شتاب‌دهنده که توسط صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر (شبکه جهانی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان محتوای آموزشی برتر) برای حمایت از استارت‌آپ‌های آب‌وهوایی و فناوری شهری راه‌اندازی شده است که به کاهش و رفع مشکلات شهری با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته کمک می‌کنند، به‌عنوان دوازدهمین گروه استارت‌آپی فناوری آب‌وهوایی خود ۱۰ استارت‌آپ از شهرهای بزرگ جهان همچون نیویورک، لندن و سوئد را برای کمک به مقابله با بعضی از سخت‌ترین چالش‌های آب‌وهوایی شهرهای جهانی انتخاب و معرفی کرد.

استارت‌آپ‌های معرفی‌شده راه‌حل‌هایی را توسعه داده‌اند که شامل ابزارهای تجسم انتشار گازهای گلخانه‌ای، تشخیص زودهنگام آتش‌سوزی در جنگل‌ها، شارژ خودروهای الکتریکی مقیاس‌پذیر و ابزار بازخورد جامعه هوش مصنوعی برای برنامه‌ریزی شهری می‌شود.

طبق ادعای Urban-X، مسلح کردن استارت‌آپ‌های فناوری‌های آب‌وهوایی با منابعی در مقیاس بزرگ برای تداوم مقابله با بحران آب‌وهوا بسیار مهم است و از طریق برنامه چهار ماهه گروه انتخاب‌شده فعلی، استارت‌آپ‌ها آموزش‌های مناسبی در زمینه‌های محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG)، پشتیبانی از بازار، برگزاری سمینارها و مواردی از این قبیل در کنار بهره‌مندی از راهنمایی‌هایی از Urban-X دریافت خواهند کرد.

آن‌ها همچنین از فرصت همکاری با کارشناسان طراحی، مهندسی و برندهای سطح بالا برخوردار خواهند بود تا بتوانند راه‌حل‌های خود را برای بازار تجاری اصلاح کنند و در مقیاس وسیع ارائه دهند. علاوه بر این، استارت‌آپ‌ها به شبکه جهانی گسترده صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر که شامل سرمایه‌گذاران، رهبران صنعتی و سایر کارآفرینان است، دسترسی خواهند داشت.

راه‌اندازی جدیدترین گروه استارت‌آپی فناوری آب‌وهوایی برای مقابله با بحران

پلت‌فرم Urban-X در ابتدا بر پایه نوآوری در جابه‌جایی‌های پایدار برای ساکنان شهرها بنا شد و امروز متعهد به ایجاد تغییرات مثبت در محیط‌های شهری است. حمایت از نسل بعدی استارت‌آپ‌ها و بنیان‌گذاران فناوری‌های آب‌وهوایی برای دستیابی به این مأموریت و تحقق اهداف آب‌وهوایی ضروری است و دوازدهمین گروه استارت‌آپی فناوری آب‌وهوایی این پلت‌فرم شامل برخی از مبتکرترین و متعهدترین فن‌آورانی است که جهان در طول سال‌ها به خود دیده است. ازآنجاکه درخواست‌ها برای اقدامات اقلیمی در سراسر جهان هر روز بیش از پیش به گوش می‌رسد، تشکیل این گروه از ارزشمندترین اقدامات Urban-X تاکنون به‌شمار می‌رود.

کد خبر 651764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.