ترین‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال با پیروزی تیم‌های مدعی دنبال شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر با پیروزی‌های جنجالی هر سه مدعی قهرمانی پیگیری شد. سپاهان در اصفهان موفق به شکست صنعت نفت شد، در رفسنجان پرسپولیس به لطف پنالتی اشتباه، مس رفسنجان را شکست داد و در تهران استقلال با دو گل از سد ذوب‌آهن گذشت. در این هفته گل‌گهر در اولین بازی پس از قطع همکاری با امیر قلعه‌نویی در قائم‌شهر نساجی را شکست داد تا فاصله خود را با سه تیم بالای جدول حفظ کند. تراکتور نیز با پیروزی پرگل مقابل تیم انتهای جدولی نفت مسجدسلیمان، به رده پنجم بازگشت تا همچنان برای صعود به رتبه چهارم امید داشته باشد. در این هفته انتهای جدول با شکست نفت مسجدسلیمان، صنعت نفت آبادان، مس کرمان و پیکان دست‌نخورده باقی ماند و اختلاف تیم‌ها حفظ شد.

نتایج هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

مس کرمان یک - آلومینیوم یک

نفت مسجدسلیمان یک - تراکتور پنج

ملوان یک - هوادار دو

پیکان صفر - فولاد دو

سپاهان یک - صنعت نفت آبادان صفر

نساجی یک - گل‌گهر دو

استقلال دو - ذوب‌آهن صفر

مس رفسنجان صفر- پرسپولیس یک

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال:

بازی هفته: نفت مسجد سلیمان ۱ - تراکتور ۵

پرگل‌ترین بازی هفته در خانه تیم قعر جدول برگزار شد. در این دیدار تراکتور در یک بازی یک‌طرفه پنج گل به ثمر رساند تا جذاب‌ترین بازی هفته را در مسجد سلیمان رقم زده باشد. تراکتور که در فاز تهاجمی بسیار قدرتمند است، دو گلزن برتر فعلی لیگ را در اختیار دارد؛ دو بازیکنی که در این دیدار هم گلزنی کردند و از شهریار مغانلوی هشت‌گله فاصله گرفتند.

تیم هفته: پرسپولیس

بدون شک مهم‌ترین برد هفته را پرسپولیس کسب کرد. این تیم که در رقابت قهرمانی به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرمی داشت، موفق شد اولین شکست مس را در رفسنجان رقم بزند و با یک پنالتی که به لطف اشتباه کمک‌داور رقم خورد، از سد میزبان خود بگذرد. پرسپولیس اگر در این بازی نتیجه نمی‌گرفت، شاید کاملاً از کورس قهرمانی خارج می‌شد اما حالا با این پیروزی امیدوار است رقبایش در هفته‌های پیش رو امتیاز از دست دهند.

سرمربی هفته: یحیی گل‌محمدی (پرسپولیس)

تیم یحیی گل‌محمدی هرچند به اندازه کسب سه امتیاز برابر مس رفسنجان خوب نبود و اشتباهات داوری و مدافع حریف نیز در برد این تیم پررنگ بود، اما هرچه که باشد آنها یکی از مهم‌ترین پیروزی‌های فصل خود را جشن گرفتند. گل‌محمدی اولین مربی این فصل است که در رفسنجان به عنوان تیم مهمان رنگ پیروزی را می‌بیند و همین نکته شاید برای انتخاب او به عنوان سرمربی هفته کافی باشد.

دروازه‌بان هفته: کریستوفر کنت (فولاد)

دروازه‌بان فولاد که با عملکردی عالی مقابل پیکان یازدهمین کلین‌شیت فصل خود را ثبت کرد، بهترین بازیکن تیمش در جریان پیروزی دو بر صفر مقابل پیکان بود. کنت برابر پیکان شش مهار داشت تا اجازه شادی گل به بازیکنان را پیکان ندهد و نقش ویژه‌ای در پیروزی خارج از خانه تیمش ایفا کند.

مدافع هفته: رامین رضائیان (سپاهان)

مدافع راست ملی‌پوش سپاهان که یکی از بهترین بازیکنان سپاهان در فصل جاری بوده است، در طول بازی برابر صنعت نفت مهره کلیدی در حملات این تیم از سمت راست بود و بارها با فرارها و ارسال‌های خود زمینه‌ساز موقعیت برای سپاهان می‌شد. او که تک‌گل سه امتیازی سپاهان را روی ارسال زیبای زکی‌پور به ثمر رساند، تاثیرگذارترین مدافع هفته بود، بازیکنی که تیمش را در روزی که مثل همیشه کار نمی‌کرد، به سه امتیاز بازی رساند.

ترین‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال

هافبک هفته: محمد قنبری (تراکتور)

در روزی که پاکو خمز، سرمربی تراکتور از دو مهاجم نوک در ترکیب اصلی استفاده می‌کرد، محمد قنبری به عنوان هافبک کناری به کار گرفته شده بود. او روز خوبی را برابر نفت مسجدسلیمان پشت سر گذاشت و پاس گل‌های اول و سوم تیمش را داد تا مؤثرترین هافبک هفته لقب بگیرد. در این هفته محمدرضا حسینی، هافبک راست گل‌گهر نیز با گل زیبایی که به ثمر رساند، دیگر هافبک برتر هفته بود.

مهاجم هفته: محمد عباس‌زاده (تراکتور)

بهترین بازیکن تراکتور در دیدار مقابل تیم قعر جدولی نفت مسجدسلیمان کسی نبود جز محمد عباس‌زاده، یکی از دو مهاجم اصلی این تیم. عباس‌زاده که دو بار دروازه نفت را باز کرد شانس این را داشت که گل‌های بیشتری را هم به ثمر برساند اما بخت با او یار نبود تا تعداد گل‌های این فصلش روی عدد ۱۰ متوقف شود.

گل هفته: محمدرضا حسینی (گل‌گهر)

گل‌های سعید صادقی، هافبک هوادار به ملوان و محمدرضا حسینی و محمد خدابنده‌لو، هافبک‌های گل‌گهر به نساجی گل‌های زیبای این هفته لیگ برتر بودند که در نهایت گل محمدرضا حسینی به عنوان زیباترین گل هفته انتخاب شد. این گل را در ادامه مشاهده می‌کنیم:

کد خبر 651743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.