استقبال از مسافران نوروزی با توزیع بیش از ۲۰۰۰ بروشور و نقشه

شهردار خوانسار از توزیع بیش از دو هزار بروشور و نقشه میان مسافران و گردشگران در ایام نوروز خبر داد.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از ادامه عملیات خاکبرداری قوس ۱۸۰۰ متری ورودی خوانسار از سمت اصفهان خبر داد و اظهار کرد: اسفندماه سال گذشته و در آستانه نوروز، به‌منظور سهولت در تردد شهروندان و بهبود عبور و مرور شهری، ۳۳۰ تن آسفالت برای لکه‌گیری و ترمیم ترانشه‌ها در معابر سطح شهر استفاده شد.

وی از لایروبی رودخانه اصلی شهر جهت زیباسازی آن خبر داد و افزود: عملیات لایروبی رودخانه اصلی شهر به منظور جلوگیری از طغیان آن و کاهش خسارت‌های ناشی از سیلاب‌های احتمالی در حال انجام است.

شهردار خوانسار از توزیع بیش از دو هزار بروشور و نقشه میان مسافران و گردشگران در ایام نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به حضور چشمگیر مسافران و گردشگران، شهرداری در ایستگاه راهنمای مسافر واقع در پارک عسل، میدان امام حسین (ع) و ستاد اسکان نوروزی مستقر در شهرداری، ضمن توزیع راهنمای گردشگری به مسافران نسبت به ارائه خدمات و اسکان مسافران اقدام کرد.

احمدی تصریح کرد: از دیگر فعالیت‌های واحد روابط‌عمومی در این ایام، نصب بنرهای معرفی شهر خوانسار در ابعاد گوناگون، استقبال از مسافران در مساجد پارک عسل و پارک سرچشمه، نصب بنرهای شعار سال، نصب بیش از ۲۲ بنر با هدف ترویج فرهنگ حجاب، نصب ۱۰ بنر ستاد امر به معروف و نهی از منکر جهت حفظ شئونات ماه رمضان و پیش‌بینی مکان مناسب برای تغذیه مسافران بوده است.

وی گفت: همانگونه که شهروندان خوانسار برای میهمانان نوروزی احترام قائل هستند و با فرهنگ بالای خود از گردشگران میهمان‌نوازی می‌کنند، انتظار می‌رود گردشگران هم با رعایت اصول اسلامی و شئونات ماه مبارک رمضان به ارزش‌های شهروندان این دیار عالم‌پرور احترام بگذارند.

کد خبر 651706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.