شالکه ۰ _ بایرلورکوزن ۳ / حال لورکوزن و سردار با ژابی آلونسو خوب است

تیم فوتبال بایرلورکوزن در شبی که سردار آزمون گلزنی کرد با حساب سه بر صفر شالکه را در خانه‌اش شکست داد و یک‌پله در جدول بوندس‌لیگا صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال شالکه ۰۴ و بایرلورکوزن امروز _شنبه دوازدهم فروردین‌ماه _ در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان به‌مصاف همدیگر رفتند؛ دیداری که با سوت دنیز آیتکین از ساعت ۱۷:۰۰ در ورزشگاه فلتینس‌آرنای شهر گلزنکرشن آغاز شد و سرانجام شاگردان ژابی آلونسو در برابر میزبان نام‌دار اما قعرنشین خود به پیروزی قاطعانه و بی‌دردسر سه بر صفر رسیدند.

نیمه‌اول این دیدار با تساوی بدون‌گل به پایان رسید اما در دقایق ابتدایی نیمه‌دوم تیم فوتبال بایرلورکوزن قفل دروازه شالکه را گشود؛ شوت پای‌راست جرمی فریمپونگ در دقیقه ۵۰ درون منطقه شش‌قدم شالکه گلزنی کرد و ۱۱ دقیقه بعد نیز نوبت به فلوریان ویرتس رسید تا با ضربه‌ای فنی از درون محوطه‌جریمه بازی را دو بر صفر به‌سود لورکوزن کند.

در شرایطی که شالکه در خانه خودش مقابل شاگردان ژابی آلونسو حرفی برای گفتن نداشت دقیقه ۶۶ سردار آزمون به‌جای امین عدلی وارد زمین شد تا شانس خود را برای گلزنی در این بازی امتحان کند؛ بازی تا دقیقه ۹۰ بدون رد و بدل‌شدن گل دیگری ادامه پیدا کرد اما در آخرین فرصت لورکوزنی‌ها، ارسال موسی دیابی به محوطه‌جریمه شالکه با ضربه‌سر دیدنی سردار آزمون به گل سوم شیرهای آلمانی منجر شد.

تیم فوتبال بایرلورکوزن با ثبت دوازدهمین پیروزی فصل خود حالا ۴۰ امتیازی‌ست و در جایگاه هفتم جدول قرار دارد؛ این تیم از زمان حضور ژابی آلونسو روی نیمکت سرمربیگری نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده و در هشت بازی اخیر خود به هفت پیروزی رسیده است. لورکوزن درصورتی‌که بازی آینده خود مقابل آینتراخت‌فرانکفورت را شکست دهد می‌تواند گام بلندی برای صعود به جایگاه پنجم و چهارم جدول بردارد تا سهمیه حضور به‌صورت پلی‌آف یا مستقیم در لیگ‌قهرمانان اروپا را کسب کند.

همچنین سردار آزمون که یک‌سال در بایرلورکوزن هیچ گلی نزده بود در هفته‌های اخیر سه گل و یک پاس‌گل در بوندس‌لیگا آلمان به‌ثمر رسانده و حالا مقداری از زیر بار فشارهای سنگین رسانه‌ها فرار کرده است. سردار آزمون درحالی طی پنج هفته اخیر بوندس‌لیگا موفق به زدن سه گل و ارسال یک پاس‌گل شده که میانگین حضورش در زمین ۳۹ دقیقه است و این نشان می‌دهد توانسته تحت هدایت ژابی آلونسو تاحدودی به فرم اصلی خود برسد تا اعتماد سرمربی اسپانیایی لورکوزن را به خود جلب کند.

کد خبر 651702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.