توقیف ۲ خودرو با ۲۲۰ کیلومتر بر سرعت

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از توقیف دو دستگاه خودروی سواری بی‌ام‌و و پژو ۲۰۷ که با سرعت غیرمجاز ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت در حال تردد بودند توسط ماموران پاسگاه پلیس راه موته _ گلپایگان خبر داد.

سرهنگ علی اصغر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پاسگاه پلیس راه موته _ گلپایگان، حین کنترل و نظارت بر تخلفات خودروها در این محور دو دستگاه خودروی سواری بی‌ام‌و و پژو ۲۰۷ که با سرعت غیرمجاز ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت در حال تردد بودند را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه تمامی تخلفات حادثه‌ساز دارای نمره منفی هستند، افزود: افزون بر اعمال قانون، نمره منفی نیز برای گواهینامه این دو راننده متخلف در سیستم ثبت خواهد شد و برابر قانونی رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی زمانی که نمره منفی نیز به حد نصاب برسد، گواهینامه راننده متخلف ضبط می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: با توجه به اینکه سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف و تجاوز به چپ، استفاده از تلفن همراه و نبستن کمربند ایمنی، جزو تخلفات حادثه‌ساز بوده و نقش بسیار مؤثری در تصادفات به ویژه تصادفات منجر به فوت دارند، رانندگان از انجام اینگونه تخلفات که باعث به خطر انداختن جان خود یا سایر رانندگان می‌شود، خودداری کنند.

کد خبر 651661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.