ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور قدیم کاشان – قم

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور قدیم کاشان – قم در روز طبیعت خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور رفاه حال مسافران و روان‌سازی عبور و مرور در روز طبیعت، تدابیری در این خصوص اتخاذ و تمهیداتی در نظر گرفته شده است و از تمام رانندگان می‌خواهیم همکاری لازم را با مأموران پلیس راه داشته باشند.

وی افزود: بر این اساس از ساعت هفت صبح یکشنبه _سیزدهم فروردین‌ماه_ تا ساعت ۲۴ همان روز، تردد تمام وسایل نقلیه باری شامل تریلر، کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی، بهداشتی و کالاهای اساسی و فاسد شدنی و خودروهای دارای مجوز در محور کاشان – قم و بالعکس، ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه امروز و فردا بسیاری از مسافران و گردشگران به شهر خود باز می‌گردند و با حجم بالای تردد در این دو روز مواجه هستیم، توصیه می‌شود رانندگان زمان سفر خود را مدیریت کنند و زمان بازگشت به ساعات پایانی تعطیلات نوروز موکول نکنند.

وی ادامه داد: شهروندانی که در روز طبیعت به باغ‌ها و تفرجگاه‌های بیرون‌شهرها مراجعه می‌کنند، قوانین و مقررات رانندگی را در هنگام تردد رعایت، از قرار دادن سبزه روی خودرو یا انداختن آن به سطح آسفالت جاده و از پارک کردن خودرو و استراحت در حاشیه جاده، خودداری کنند، همچنین شهروندان مراقب کودکان خردسال خود باشند و هنگام توقف در کنار جاده آنها را به حال خود رها نکنند.

کد خبر 651657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.