پلمب مجموعه کاشان‌مال

دادستان کاشان از پلمب مجموعه کاشان مال به دلیل رعایت نکردن ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی و همچنین رعایت نشدن شئونات اسلامی در این مجموعه خبر داد.

سیدجواد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پلمب یکی از مجموعه‌های گردشگری در کاشان به دلیل رعایت نکردن ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی و همچنین رعایت نشدن شئونات اسلامی از سوی مراجعان و بعضاً کارکنان انجام شد.

وی افزود: این مجموعه گردشگری با اقدام پلیس اماکن شهرستان کاشان با دستور مقام قضایی روز گذشته _ جمعه یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ تعطیل شد.

دادستان کاشان تصریح کرد: بررسی‌های میدانی صورت گرفته از سوی نهادهای اجرایی و همچنین گزارش‌های مردمی و مستندات ارسالی موجود بیانگر این بود که بسیاری از مراجعان و گاهی کارکنان این مجموعه رعایت شئونات اسلامی را نداشتند.

وی افزود: این مجموعه از سه ماه پیش تاکنون، تذکرات متعدد مبنی بر رعایت قانون از سوی فرماندهی انتظامی، اتاق اصناف و ستاد امر به معروف و نهی از منکر به مدیران این مجموعه ابلاغ شده بود که: متأسفانه آن‌ها هیچ توجهی به تذکرات نداشتند.

این مقام قضائی گفت: طبقات اول تا سوم این مجموعه کاملاً تعطیل شده است و فعلاً هیچ‌گونه خدماتی نخواهند داشت و فروشگاه مستقر در این مجموعه به دلیل مجزا بودن از این مجموعه گردشگری دایر خواهد بود

وی اضافه کرد: این مجموعه به دلیل «رعایت نشدن شئونات اسلامی توسط مراجعان» (رعایت نکردن حجاب) تا اطلاع ثانوی به روی شهروندان و گردشگران بسته شد، این در حالی است که طی یک ماه گذشته در شهرستان کاشان، واحدهای صنفی متعددی به دلیل رعایت نکردن حجاب مشتریان آنها توسط ارگان‌های مربوطه تذکرات شفاهی و کتبی دریافت کرده و ۴۰ واحد صنفی نیز پلمب شده است.

کد خبر 651646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.