سقوط ۸ درخت و ۴ دستک در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: به‌رغم تلاش عوامل فضای سبز در راستای حفظ و نگهداری فضای سبز، امروز (جمعه) هشت اصله درخت و چهار دستک در سطح این کلان‌شهر سقوط کرد.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی و اعلام وضعیت سطح زرد و وزش باد نسبتاً شدید و شدید و طوفان‌های لحظه‌ی گرد و غبار از یازدهم تا روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت)، امروز تعداد هشت اصله درخت و تعداد چهار دستک در سطح شهر اصفهان سقوط کرد که پس از اعلام گزارش نسبت به رفع خطر درختان اقدامات لازم انجام شد.

وی با بیان اینکه سقوط درختان و شکستگی دستک‌ها بیشتر ناشی از صدمات خشکسالی و آفت‌زدگی است، افزود: سقوط هشت درخت و چهار دستک در شهر اصفهان تلفات جانی نداشته است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به وزش باد شدید بهاری در اصفهان نیروهای این سازمان تا زمان کاهش وزش باد در حالت آماده‌باش هستند.

وی ادامه داد: از شهروندان تقاضا می‌شود در هنگام وزش باد از پارک خودرو زیر درختان کهنسال به‌ویژه در حاشیه زاینده‌رود خودداری و در صورت مشاهده هرگونه درخت در حال سقوط یا خطر آفرین مراتب را به سامانه ۱۳۷ شهرداری اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 651524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.