استقبال بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مجتمع گردشگری صفه، تله‌سیژ ناژوان و شهر رویاها

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: این شرکت از آغاز فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از تاریخ بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته تا دهم فروردین ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۲۰۰ هزار نفر از گردشگران در اماکن تحت مدیریت خود بوده است.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره میزان استقبال گردشگران و مسافران نوروز ۱۴۰۲ از ظرفیت‌های تفریحی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اظهار کرد: مطابق با آمار به دست آمده از سامانه ترددشمار و عملکرد دستگاه‌های فروش الکترونیک، مراکز گردشگری و ابرسازه‌های تفریحی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان از آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر از تاریخ بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته تا دهم فروردین ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۲۰۰ هزار نفر از گردشگران بوده است.

وی افزود: به همین ترتیب نزدیک به ۱۲۰ هزار نفر از مجتمع گردشگری صفه و ظرفیت‌های مختلف و متنوع تفریحی آن بهره‌مند شده‌اند که از این تعداد نزدیک به ۲۷ هزار نفر از تله‌کابین صفه استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به میزان استقبال از ابرسازه تفریحی تله‌سی‌یژ ناژوان تصریح کرد: در ۱۵ روز آغاز فعالیت ارائه خدمات نوروزی بیش از ۲۶ هزار نفر از تله‌سیژ ناژوان استفاده کرده و از مجاورت با زاینده رود جاری لذت برده‌اند.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور نزدیک به پنج هزار نفر از ظرفیت‌های تفریحی بولینگ صفه، بیلیارد صفه و فوتبال دستی استفاده کرده‌اند، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ظرفیت‌های تفریحی قابل توجه در مجتمع گردشگری صفه، زیپ‌لاین و پل معلق است که نزدیک به دو هزار نفر نیز از این ظرفیت تفریحی بهره‌مند شده‌اند.

ساکت درباره میزان استقبال از مجموعه تفریحی شهر رویاها خاطرنشان کرد: در ۱۵ روز ابتدایی نوروز ۱۴۰۲، نزدیک به ۳۰ هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی از ظرفیت‌های تفریح و بازی مجموعه شهر رویاها استقبال و استفاده کرده‌اند.

کد خبر 651521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.