نوروز بدون حادثه برای مسافران در اصفهان

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: تلاش همکاران آتش‌نشانی در ایام نوروز باعث شد هیچ مورد گاز گرفتگی جدی به‌رغم برودت هوا نداشته باشیم و در مجموع اتفاقی ناگوار برای مسافران نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بقایی امروز _جمعه یازدهم فروردین_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: چهارمین جلسه ستاد دائمی سفر شهر اصفهان به صورت مشترک با حضور همه ارگان‌های مختلف شهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه برای ارائه خدمات با کیفیت در ایام نوروز به مسافران جلسات ساماندهی و برنامه‌ریزی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از شش ماه قبل در قالب کمیته‌های مختلف آغاز شد، افزود: خدمات شهری، رنگ کاری معابر و جداول، گل‌کاری، کمیته اسکان و آماده‌سازی زیرساخت‌های باغ فدک از آن جمله اقدامات است.

جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: تا صبح امروز حدود یک میلیون نفر مسافر در اماکن و مراکز اقامتی تعیین شده در شهر اصفهان به صورت شب خواب ساکن شده‌اند، گرچه تعداد مسافران وارد شده به اصفهان بالغ بر یک میلیون و ۸۵۰ نفر بوده است.

وی افزود: تلاش همکاران آتش‌نشانی در ایام نوروز باعث شد هیچ مورد گاز گرفتگی جدی به‌رغم برودت هوا نداشته باشیم و در مجموع اتفاقی ناگوار برای مسافران نداشتیم.

بقایی ادامه داد: آمار استفاده از برنامه‌های فرهنگی و اسکان مسافران در شهر اصفهان رو به رشد بود و اصفهان دومین شهر مسافر پذیر ایام‌نوروز بود که این مهم با همکاری تنگاتنگ همه ارگان‌ها با یکدیگر محقق شد.

کد خبر 651512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.