سانحه رانندگی خودروی استاندار مرکزی تلفات جانی به همراه نداشته است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: خودروی استاندار مرکزی عصر امروز در جاده زرندیه دچار سانحه شد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشته و حال عمومی استاندار و همراهان خوب است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استاندار مرکزی، بهنام نظری درخصوص سانحه رانندگی برای استاندار مرکزی، اظهار کرد: متأسفانه ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه امروز خودروی استاندار مرکزی در مسیر شهرستان زرندیه در جریان سرکشی‌ها و سفرهای نوروزی، دچار سانحه شد.

وی افزود: بلافاصله رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و تیم پزشکی به محل اعزام شدند و خوشبختانه حال عمومی استاندار مرکزی مطلوب گزارش شده است و تنها از ناحیه دست دچار شکستگی سطحی شده و راننده خودروی استاندار نیز برای پیگیری روند درمان به بیمارستان رباط کریم منتقل شده است.

مساعد بودن حال عمومی استاندار مرکزی

علیرضا امانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به حضور در بیمارستان شهید مدرس ساوه برای رسیدگی به وضعیت استاندار مرکزی، اظهار کرد: اقدامات اولیه به صورت کامل برای استاندار مرکزی انجام شده است و تنها یک شکستگی مختصر در مفصل شانه سمت چپ دیده شده است که خوشبختانه نیازی به جراحی نیست.

وی افزود: هوشیاری استاندار مرکزی در سطح کامل قرار دارد و مورد خاص دیگری وجود ندارد، حال عمومی مساعد بوده و پس از بررسی‌های نهایی در خصوص ادامه درمان تصمیم گیری می‌شود.

به گفته سرهنگ محمد پورشمس، رئیس پلیس راه استان مرکزی، این سانحه در محور ساوه به تهران محدوده تقاطع الغدیر رخ داده است.

وی افزود: در این سانحه سه دستگاه خودرو شامل خودروی لندکروز استانداری، یک دستگاه پژو ۲۰۶ و یک دستگاه دنا با یکدیگر برخورد کردند و خودروی استانداری واژگون شد. که علت حادثه در حال بررسی است.

کد خبر 651505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.