پلیس متعهدانه با مفاسد برخورد می‌کند

رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: در برخورد با مفاسد اقتصادی به شیوه متعهدانه و مسئولانه عمل می‌کنیم و معتقد هستیم که دستگیری مجرمان و مفسدان اقتصادی می‌تواند به امیدآفرینی در جامعه منجر شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: انجام مأموریت‌های پلیس در حوزه مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی نیاز مبرم امروز کشور است و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این زمینه و همچنین ناهنجاری‌های مختلف اجتماعی، ترافیکی و اخلاقی به صورت قاطعانه جان ایستاده است تا مانع از رشد روز افزون و جولان دادن مفسدان و مجرمان شود.

وی افزود: نباید اجازه بدهیم یاس و ناامیدی در کشور افزایش یابد که مهم‌ترین عنصر رکود، پس روی و پیشرفت نکردن جامعه محسوب می‌شود و به طور حتم اقدامات پلیس امنیت اقتصادی در زمینه‌های کشف و دستگیری مجرمان و مفسدان اقتصادی می‌تواند موجبات امیدآفرینی را در بین مردم ایجاد کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تاکید کرد: مقابله و مبارزه همه‌جانبه و مقتدرانه با مفاسد و جرایم اقتصادی لازمه هر جامعه است و این اقدامات در حال حاضر با توجه به مشکلات موجود در حوزه اقتصادی، اهمیت مضاعفی در کشور دارد.

وی با تاکید بر اینکه در راستای خدمت به مردم و رفع دغدغه و مشکلات آنان، همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم، گفت: مقابله و مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌تواند زمینه رشد تولید، مقابله با تورم، احتکار و پول‌شویی را به همراه داشته باشد و محاکمه مجرم و مفسدان اقتصادی روح امیدواری را در جامعه تقویت می‌کند.

کد خبر 651496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.