«معرکه در معرکه» بغضم باز می‌کند

سیاوش طهمورث کارگردان «معرکه در معرکه» که از پانزدهم فروردین پس از ۳۰ سال دوباره به صحنه تئاتر برمی‌گردد، گفت: معرکه در معرکه بغض من را باز می‌کند.

به گزارش ایمنا، سیاوش طهمورث درباره نمایش معرکه در معرکه اظهار کرد: کارهایی است که با شما یکی می‌شود و نمی‌توانید آنها را فراموش کنید. این کارها، تاریخ مصرفی ندارند. برخی کارها تاریخ مصرفی ندارند و معرکه در معرکه از این نوع کارها است وی افزود: این آثار در هر زمان و هر برهه‌ای حرف و معنای خود را دارند و معرکه در معرکه این گونه است.

وی با بیان اینکه این گونه کارها نوستالژی خود را ایجاد می‌کند، افزود: این کار ۳۰ سال پیش عرضه شد و خیلی موفق عمل کرد و دوباره پس از سه دهه معرکه در معرکه راه خود را به صحنه تئاتر باز می‌کند.

این کارگردان تصریح کرد: معرکه در معرکه بغض من را باز می‌کند و به این نسل جوان می‌توانم دوباره آن را عرضه کنم تا با این کار نمایشی آشنا شوند و رابطه برقرار کنند.

وی گفت: صحبت این کار دو سال پیش شده بود که با عده‌ای شروع کردیم اما بابت بی‌وفایی دوستان هشت ماهی آن را کنار گذاشتیم و دوباره شروع کردیم. معرکه در معرکه پس از هشت ماه بار دیگر با بازیگران و عوامل جدید شروع شد تا پس از سی سال این ن وستالژی تکرار شود.

به گزارش ایمنا، نمایش معرکه در معرکه به کارگردانی سیاوش طهمورث، پس از گذشت ۳۰ سال از نخستین اجرای خود، از روز پانزدهم فروردین در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد آمد.

این نمایش با بازی سیاوش طهمورث، نسیم ادبی، سیروس سپهری، مجید رحمتی و دنیا فتحی از پانزدهم فروردین، هر شب ساعت ۲۰:۱۵ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، اجراهای خود را آغاز می‌کند.

وحید لک (تهیه‌کننده)، سیاوش طهمورث (طراح صحنه و لباس و نور)، سهیلا جوادی (طراح گریم و اجرای صحنه و لباس)، مهدی دوایی (طراح پوستر و بروشور و اقلام تبلیغاتی)، احسان تارخ (طراح صدا و موسیقی)، السا فتحی (مدیر برنامه‌ریزی و هماهنگی)، سمیه رضایی سمنگانی (دستیار کارگردان)، آرش دهقان‌شاد (مدیر تولید)، مریم نراقی (مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی)، امیر خدامی (عکاس)، فرزین طاهری (تبلیغات دیداری)، حسین ورزنده (مدیر صحنه)، عارفه موسوی (دستیار لباس)، ماهرخ لک (تبلیغات محیطی و مجازی) و مهرداد اکبری (دستیار تولید)، دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند که طهمورث را همراهی می‌کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 651483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.