۱۲ فروردین‌ تجلی حضور بی‌سابقه مردم در همه حکومت‌ها است

مدیر مؤسسه خطابه امیر بیان (ع) اصفهان با بیان اینکه دوازدهم فروردین‌ماه تجلی حضور بی‌سابقه مردم در همه حکومت‌ها است، گفت: در اندیشه سیاسی امامین انقلاب، نقش، جایگاه و مدیریت مردم در عرصه‌های انقلاب بسیار پراهمیت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ ایمان کریمی امروز _جمعه یازدهم فروردین‌ماه_ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: ماه رمضان یک فرصت بی‌نظیر در سیر و سلوک انسان به محضر حضرت حق است. هرکس از این فرصت استفاده کند، می‌تواند راه صدساله را یک‌شبه طی کند.

وی با اشاره به اینکه صبحگاه دوازدهم فروردین‌ماه به تعبیر معمار کبیر انقلاب نخستین روز حکومت الله است و یکی از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ما است، افزود: ملت ما باید این روز را عید بدانند و زنده نگه دارند.

مدیر مؤسسه خطابه امیر بیان (ع) اصفهان با بیان اینکه دوازدهم فروردین‌ماه تجلی حضور بی‌سابقه مردم در همه حکومت‌ها است، گفت: در اندیشه سیاسی امامین انقلاب، نقش، جایگاه و مدیریت مردم در عرصه‌های انقلاب بسیار پراهمیت است. نقش مردم شکل‌دهنده انقلاب اسلامی و ادامه‌دهنده راه آن است.

حجت‌الاسلام کریمی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرده‌اند که اراده ملی جان مایه همه پیشرفت‌ها است، به طوری که در طول این سال‌ها هرجا کار را به مردم محول کرده‌ایم، پیشرفت حاصل شده است.

وی تصریح کرد: حضور آحاد مردم در عرصه و صحنه پایه اصلی انقلاب اسلامی است. اگر می‌خواهیم مردم نقش تاریخی ایفا کنند و به عرصه بیایند باید برادری بین مردم ایجاد شود و از تفرقه جلوگیری کنیم‌.

مدیر مؤسسه خطابه امیر بیان (ع) اصفهان گفت: همه حرکت دشمن اکنون در راستای از بین بردن یکپارچگی بین مردم است. در شش ماه گذشته دشمن همه نیروی خود را بسیج کرد تا تفرقه ایجاد کند، در حالی که راز و رمز حرکت‌های جریان‌ساز و راهکار ماندگاری آنها در اخوت و برادری است که چهار رکن دارد.

حجت‌الاسلام کریمی اضافه کرد: انس بر پایه وفاق و یک‌رویی، کمال بر پایه اتحاد و یگانگی، عزت بر پایه تواضع و فروتنی و کمک کردن بر پایه فتوت و جوانمردی ارکان اخوت و برادری است که اگر در جامعه‌ای وجود داشته باشد، دشمن نمی‌تواند در آن جامعه تفرقه بیندازد.

وی تاکید کرد: راز ماندگاری همه تشکیلات و مجموعه‌ها همین ارکان است. اگر اخوت بین مردم وجود داشته باشد، آن ها به صحنه می‌آیند که این راهکار خروج از بن‌بست‌ها است.

کد خبر 651417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.