آمادگی بوستان‌های مشهد برای میزبانی از شهروندان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد از آمادگی کامل بوستان‌ها و عرصه‌های سبز شهری برای میزبانی از شهروندان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فرودین از افطار تا سحر خبر داد.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی حضور گسترده شهروندان برای گذران اوقات فراغت در طبیعت و بوستان‌های شهری، بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با مناطق سیزده‌گانه شهر مشهد مقرر شده است شرایط مطلوبی برای ارائه خدمات به شهروندان و میزبانی از آنان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فرودین‌ماه، از افطار تا سحر در بوستان‌های شهری انجام شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت حفظ ایمنی شهروندان در این ایام، نیروهای آتش‌نشانی از ساعت ۱۶ روز دوازدهم فروردین تا ساعت ۴:۳۰ روز چهاردهم فرودین به صورت مستمر و آماده‌باش در نقاط پرتردد حضوری فعال خواهند داشت.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد تصریح کرد: در این بازه زمانی، پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین روزانه آب آشامیدنی مورد نیاز شهروندان به صورت استقرار ۲۰ خودروی تأمین آب معدنی و استقرار روزانه ۲۶ تانکر آب غیرشرب نیز در بازه زمانی افطار تا سحر، صورت پذیرفته است.

وی اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته در این ایام سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها به طور کامل فعال است و با توجه به شناسایی مکان‌های پرخطر و حادثه‌خیز، از حضور شهروندان در این نقاط ممانعت به عمل خواهد آمد.

نجفی گفت: در این ایام استقرار و نصب چادر در سطح بوستان‌ها و سطح شهر همچنین ورود خودرو به اراضی کمربند سبز جنوبی، کمربند سبز شمالی و اراضی کمپوست، مجاور آرامگاه خواجه اباصلت نیز ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود از برافروختن آتش در سطح معابر و فضای سبز شهری به جز محل‌های مجاز و اتراق روی سطوح فضای سبز خودداری کنند تا در روز طبیعت آسیب‌های احتمالی به محیط طبیعی شهری به حداقل برسد.

کد خبر 651413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.