ارائه خدمات امدادی به ۴۰۱۰ نفر توسط اکیپ سحاب

مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان اصفهان از ارائه خدمات امدادی به ۴۰۱۰ نفر توسط اکیپ سحاب خبر داد.

مهدی ردانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از تاریخ بیست‌وچهارم اسفند تا نهم فروردین‌ماه ۲۲۶ مورد عملیات و خدمت توسط نیروهای معاونت امدادونجات هلال‌احمر استان اصفهان پوشش داده شده است و ۱۰۴ مصدوم حوادث مذکور، به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به نجات یافتن ۱۹۱ نفر از حوادث رخ داده توسط مأموران امدادونجات این جمعیت، افزود: در طول بازه زمانی مذکور، ۱۳۳ نفر اسکان یافتند و ۱۱ نفر در عملیات‌های انجام شده رهاسازی شده‌اند.

مدیر روابط عمومی هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط معاونت جوانان این جمعیت، تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۱۰ هزار و ۳۵۷ نفر از ایستگاه‌های سلامت، ۴۰۱۰ نفر از خدمات امدادی بشر دوستانه اکیپ سحاب، ۵۶۶۷ کودک از فضای دوستدار کودک و ۵۱۳۷ نفر از خمیه‌های نماز بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار و ۶۷۱ نفر نیز به پست‌های ثابت نیروهای جوان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان مراجعه کرده‌اند، ادامه داد: ۳۴۰۴ نفر به داروخانه این جمعیت و ۳۵۶۷ نفر به مرکز توانبخشی استان طی مدت اشاره شده، مراجعه کرده‌اند.

ردانی‌پور با اشاره به خدمات انجام شده توسط معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، خاطرنشان کرد: ۴۹۱۶ بسته معیشتی نیز توسط نیروهای تحت پوشش معاونت داوطلبان این جمعیت هلال احمر توزیع شده و ۴۰۷۲ نفر توسط معاونت آموزش این جمعیت، تحت آموزش در پست‌های نوروزی و پایگاه‌ها قرار گرفته‌اند.

کد خبر 651377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.