ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب‌آهن

تیم فوتبال استقلال تهران امروز (جمعه) از ساعت ۱۹:۳۰ در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر ذوب‌آهن قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال تهران امروز _جمعه یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به‌مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت و قضاوت این دیدار نیز برعهده سیدرضا مهدوی است.

در ادامه ترکیب احتمالی استقلال در بازی امروز را مورد بررسی قرار خواهیم داد؛

سیدحسین حسینی خستگی‌ناپذیر است

تیم فوتبال استقلال به پیروزی در دیدار حساس امروز مقابل ذوب‌آهن نیاز شدیدی دارد و از همین‌رو در گام اول باید از دروازه خود محافظت کند؛ آبی‌های پایتخت با داشتن سیدحسین حسینی خیالشان از بابت قفس توری آسوده است اما کاپیتان استقلال که طی دو هفته گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان قرار داشت، مقداری خستگی با خود به‌همراه دارد و باید دید شرایط برای سیدحسین حسینی در برابر سبزپوشان اصفهانی چگونه خواهد بود. با این وجود به‌طور قطع گلر آبی‌ها در صدد این خواهد بود که یازدهمین کلین‌شیت خود را مقابل شاگردان مهدی تارتار ثبت کند.

ثبات مدافعان به‌سود استقلال خواهد بود

ریکاردو ساپینتو، سرمربی آبی‌های پایتخت در هفته‌های آغازین حضور خود در این تیم به سیستم سه‌دفاعه روی آورد اما نتایجی که کسب کرد موفقیت‌آمیز نبود؛ از همین‌رو سرمربی پرتغالی هفته‌ها است با چهار دفاع تیمش را روانه بازی‌ها می‌کند و می‌توان گفت در این زمینه دیگر دستش برای حریفان رو شده است. عارف غلامی و رافائل سیلوا گزینه‌های اول و آخر ساپینتو در مرکز خط دفاعی هستند و کوین یامگا به‌همراه جعفر سلمانی پیستون‌های راست و چپ را تحت پوشش خود درخواهد آورد. البته محمدحسین مرادمند دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و شانس حضور در قلب خط دفاعی استقلال را دارد که این موضوع به نظر سرمربی تیم برمی‌گردد.

چالش سخت ساپینتو در غیاب احتمالی دو مُهره اصلی

آبی‌های پایتخت برای بازی امروز احتمالاً چند هافبک اصلی خود را در اختیار نخواهند داشت؛ سعید مهری که در هفته‌های اخیر به یک بازیکن ثابت و تأثیرگذار در ترکیب ساپینتو تبدیل شده محروم است و نمی‌تواند استقلال را همراهی کند. همچنین با توجه به حضور روزبه چشمی در اردوی تیم ملی و قرار گرفتن وی در بازی ایران مقابل کنیا پیش‌بینی می‌شود بازی را از روی نیمکت آغاز کند تا از احتمال هرگونه مصدومیت جلوگیری کند. البته زمان بازگشت مهدی مهدی‌پور دیگر فرارسیده و می‌توانیم «مهندس» را درون زمین ببینیم. همچنین امید حامدی‌فر و آرش رضاوند بیشترین شانس را برای حضور در ترکیب اصلی دارند.

ریسک نیمکت‌نشینی محبی بالا است؟

در خط حمله استقلال فقط یک بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شده بود و البته بهترین عملکرد را در میان سایر بازیکنان به‌نمایش گذاشت؛ محمد محبی که مقابل روسیه پاس گل داد و در بازی برابر کنیا گلزنی کرد به تمرینات استقلال بازگشت و با وجود اینکه خستگی در بدن دارد مانند سیدحسین حسینی به‌علت اهمیت پیروزی در بازی مقابل ذوب‌آهن فیکس خواهد بود. همچنین مهدی قایدی دیگر ستاره استقلال در خط هجومی، دیگر بازیکنی است که با برنامه‌های متعدد مقابل ذوب‌آهن قرار خواهد گرفت و امیرارسلان مطهری به‌عنوان مهاجم هدف استقلال باید در برابر تیم سابق خود قرار بگیرد.

ترکیب احتمالی استقلال در برابر ذوب‌آهن:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، امید حامدی‌فر، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و امیرارسلان مطهری.

کد خبر 651361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.