برپایی اردوی تیم ملی بوکس جهت آماده‌سازی و حضور در مسابقات قهرمانی جهان

مرحله جدید اردوی تیم ملی بوکس از روز سه‌شنبه پانزدهم فروردین‌ماه با حضور ۱۰ بوکسور آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌ودومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳، طی روزهای یازدهم تا بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی "تاشکند" ازبکستان برگزار خواهد شد و برهمین اساس مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس از روز _سه‌شنبه پانزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲_ آغاز خواهد شد.

طبق اعلام سیدابراهیم موسوی مدیر تیم‌های ملی و با نظر کادرفنی تیم‌ملی بوکس، پوریا عبدالملکی، دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، مسلم مقصودی، سالار رادمرد، شاهین موسوی، میثم قشلاقی، امین مجنونی، سیدمحمد سیدصدری و پوریا امیری بوکسورهای دعوت شده به مرحله پایانی اردو پیش از مسابقات جهانی هستند.

این نفرات چنانچه از نظر فنی، توانایی لازم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ را داشته باشند در لیست نفرات اعزامی قرار خواهند گرفت. ترکیب تیم ملی به منظور شرکت در این دوره از رقابت‌ها تا ۲۰ فروردین‌ماه مشخص خواهد شد و قرار است طبق نظر کادرفنی تیم با تعداد محدود در این رقابت‌ها شرکت کند.

به‌دلیل ابهاماتی که در وزن ۹۲+ کیلوگرم وجود دارد مقرر شد پس از شروع مجدد اردوها در این خصوص تصمیم‌گیری شود. لازم به‌ذکر است از حضور بوکسورهای دیگری که در میان این نفرات نیستند، برای اردوهای بعدی و رویدادهای آتی همچون قهرمانی آسیا استفاده خواهد شد.

هدایت این نفرات برعهده حسینقلی نهرودی به‌عنوان سرمربی است و غلامرضا کریمی، همایون امیری، فروتن گل‌آرا و محمود نهتانی مربیگری تیم را برعهده دارند. مرتضی بهرامی‌نژاد نیز به‌عنوان مربی بدنساز در کنار ملی پوشان حضور دارد.

کد خبر 651359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.