ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل‌ مس رفسنجان

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، روز جمعه _یازدهم فروردین‌ماه_ برابر مس رفسنجان صف‌آرایی خواهد کرد و یحیی گل‌محمدی در این تقابل سه بازیکن تأثیرگذار خود را در اختیار نخواهد داشت.

خط دروازه؛ ملی‌پوش پرسپولیس آماده است

اگرچه علیرضا بیرانوند در تعطیلات نوروزی تمرینات خود را در مجموعه پک دنبال کرده است اما به دلیل پشت سر گذاشتن دیدار تدارکاتی یکی از آماده‌ترین بازیکنان گل‌محمدی به شمار می‌رود و با توجه به اینکه در این فصل از مسابقات، یکی از مهره‌های ترکیب اصلی قرمزپوشان بوده است، مقابل مس رفسنجان نیز می‌تواند بدون مشکل خاصی تیم خود را همراهی کند.

مدافعان؛ فرجی در قلب دفاع قرمزها

در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر، مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی ولسیانی بازیکنان تأثیرگذار پرسپولیس در خط دفاع میانی بوده‌اند و با عملکرد مطلوب خود نقش مؤثری در کسب امتیازات این تیم ایفا کرده‌اند اما در بازی هفته بیست‌وسوم برابر سپاهان، مرتضی پورعلی‌گنجی از ناحیه گردن دچار مصدومیت شد و به همین دلیل نمی‌تواند در جدال با مس رفسنجان در ترکیب اصلی یحیی گل‌محمدی قرار بگیرد و احتمال حضور فرجی در کنار ولسیانی افزایش پیدا خواهد کرد، بنابراین می‌توان گفت این دو بازیکن مدافعان قرمزپوشان برابر شاگردان ربیعی خواهند بود.

همچنین به احتمال فراوان وحید امیری که پس از اردوی تیم کشورمان در تمرینات پرسپولیس حاضر شده است، در کنار دانیال اسماعیلی‌فر مدافعان سمت چپ و راست یحیی گل‌محمدی در این رقابت حساس خواهند بود.

هافبک؛ کامیابی‌نیا نیست اما دست گل‌محمدی باز است

اگرچه قرمزپوشان پایتخت برای دیدار با مس رفسنجان یکی از مهره‌های تأثیرگذار خود در خط میانی، یعنی کمال کامیابی‌نیا را در اختیار ندارند اما با توجه به تراکم بالایی که در پست هافبک پرسپولیس وجود دارد، جای خالی این بازیکن با تجربه و کهنه‌کار احساس نخواهد شد و به احتمال فراوان اگر سیستم مورد نظر یحیی گل‌محمدی ۲_۴_۴ باشد، در خط میانی قرمزپوشان شاهد حضور سینا اسد بیگی، سینا سرلک، مهدی ترابی و امید عالیشاه باشیم تا این بازیکنان بتوانند به خوبی مهاجمان گل‌محمدی را در موقعیت گلزنی قرار دهند.

مهاجمان؛ خط آتش ایرانی مقابل مس

در هفته‌های اخیر یحیی گل‌محمدی یکی از بازیکنان جوان و البته خوش‌تکنیک خود یعنی محمد عمری را در خط حمله قرار داده و در کنار وی از سایر مهاجمان پرسپولیس استفاده کرده است.

سرخ‌های پایتخت برای تقابل با مس رفسنجان در خط حمله نیز پریرا را به دلیل دریافت کارت قرمز برابر سپاهان در اختیار ندارد و با توجه به غیبت این بازیکن به احتمال فراوان امروز شاهد حضور محمد عمری و عیسی آل‌کثیر در خط حمله قرمزپوشان باشیم؛ هرچند که شیخ دیاباته و مهدی عبدی هم شانس حضور در ترکیب اصلی را دارند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، سینا اسدبیگی، سینا سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه، محمد عمری و عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 651334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.