اقدام عجیب فتح‌الله‌زاده برای حضور استقلال در آسیا؛ آقای مدیرعامل نامه نوشت!

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده تا برای پرداخت مطالبات استراماچونی فرصت جدیدی داده شود.

به گزارش ایمنا، محمدحسین زرندی، اظهار کرد: درباره مجوز لیگ حرفه‌ای قهرمانان آسیا و این صحبت‌هایی که طی روزهای اخیر مطرح شده یک نکته را مطرح کنم، برخلاف برخی شایعاتی که از گوشه و کنار شنیده می‌شود این طور نیست که اگر استقلال تا فردا شب مطالبات بازیکنانی که از قبل مانده‌اند را پرداخت نکند همان فردا شب قطعاً از آسیا کنار خواهد رفت و نمی‌تواند مجوز حرفه‌ای را به دست بیاورد، اول اینکه بررسی مدارک آن پروسه چند ماه زمان ببرد.

وی افزود: باشگاه استقلال از راهکارهای قانونی استفاده می‌کند تا شانس این را داشته باشد در روزهای آینده مطالبات را پرداخت کند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال ادامه داد: مدیرعامل باشگاه باشگاه هم نامه‌ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و توضیح داده که پرونده استراماچونی در حال رسیدگی برای پرداخت مطالبات او است، با توجه به اینکه اواخر اسفندماه و تعطیلی بوده اگر امکان داشته باشد فرصت جدیدی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گیرند.

منبع: خبرورزشی

کد خبر 651325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.