توسعه تله‌سیژ ناژوان در دستور کار شرکت توسعه سیاحتی قرار گیرد

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نگاه توسعه‌ای شرکت توسعه سیاحتی سپاهان قابل تقدیر است، گفت: توسعه تله‌سیژ ناژوان در دستور کار شرکت توسعه سیاحتی قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در بازدید از مجتمع بزرگ گردشگری صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان با اشاره به پیشرفت‌های شرکت توسعه اظهار کرد: در یک نگاه بهره‌برداری بهره‌ور را در اقدامات صورت گرفته در این شرکت احساس می‌کنیم.

وی افزود: این شرکت با تعریف برند جدید و بازاریابی هدفمند خود باعث شده است فضایی که پیش از این به علل مختلف ازجمله کرونا بهره‌وری پایینی داشت، رونق بگیرد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نگاه توسعه‌ای شرکت توسعه سپاهان تصریح کرد: این نگاه توسعه‌ای قابل تقدیر است و امیدواریم به مرور ابرسازه‌های دیگری نیز به مجموعه اضافه شود، هرچند در کنار همین سازه‌های تفریحی موجود هم خدماتی اضافه شده است.

وی با بیان اینکه درگذشته رستوران و فضا برای نماز و اسکان کمتر دیده می‌شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد حتی در زیباسازی معابر و اماکن نیز کار شده که این موارد اقدامات ارزشمندی است.

نباتی‌نژاد با اشاره به فعالیت‌های هویتی شرکت توسعه سپاهان تصریح کرد: نصب برج پرچم ۵۰ متری کاری هویتی و افتخاری برای ما است. شرکت به این موضوع توجه داشته که متناسب با هویت فعالیت داشته باشد.

وی گفت: در مجموع از این شرکت و کارکنان آن تشکر می‌کنیم که خود را در چارچوب مدیریت شهری قرار داده است و در عین حال دغدغه شهر زندگی را دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تعیین بودجه قابل توجه در حوزه توسعه و تفریحی ادامه داد: اعداد به گونه‌ای دیده شده است که قابل وصول باشد و تنها باید طرح‌های آن آماده، نهایی‌سازی و اجرا شود.

وی با اشاره به رویکرد آینده شرکت اظهار کرد: امیدوارم در سال آینده اتفاقات خوبی بیفتد و در این راستا شاهد امتداد تله‌سیژ ناژوان به سمت کوه آتشگاه باشیم که کار بسیار مطلوب و زیبایی است، همچنین مجموعه چرخ و فلک و سایر ابتکارات مدنظر به مرور ایجاد شود.

کد خبر 651309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.