شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان اولویت‌های شورای شهر را اجرا کرد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۲ شاهد اجرای تمام اولویت‌های مورد توجه شورای اسلامی شهر اصفهان در مجتمع‌های شرکت توسعه هستیم.

به گزارش ایمنا، علی صالحی در بازدید از مجتمع بزرگ گردشگری صفه و تله‌سیژ ناژوان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ یک اتفاق خوب در بازآماد (اورهال) و به‌روز رسانی زیرساخت‌های تفریحی شهر داشتیم.

وی افزود: با یک همت جهادی و با تکیه بر توان جوان‌های متخصص مجموعه شرکت‌های توسعه سیاحتی سپاهان، به ویژه مجموعه تفریحی شهر رویاها از یک خطر جدی حقوقی رها و شرایط برای پذیرش مسافر فراهم شد و از سوی دیگر در مجموعه تله‌کابین صفه و تله‌سیژ ناژوان اقدامات متعدد ایمنی فنی و استانداردسازی را شاهد بودیم و یک نوروز خوب را برای بازگشت سرمایه‌های تفریحی شهر پشت‌سر گذاشتیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امسال ظرفیت‌ها به‌روز رسانی شده و ظرفیت‌های بسیار خوبی به اماکن تحت مدیریت این شرکت اضافه شده است، خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های بارز دوره مدیریتی جدید شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، می‌توان به توجه به جزئیات ظرفیت‌های مغفول مانده در اماکن تفریحی و گردشگری این شرکت اشاره کرد که بخش حائز اهمیتی از این موارد به بهره‌برداری رسیده یا در آستانه بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه در این دوره خدمات مجموعه ارتقا و کیفیت ارائه خدمات افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: سال گذشته به‌منظور ایجاد جذابیت برای مسافران و شهروندان تا سرحد امکان و حتی شاید بیشتر از ظرفیت یک سال کاری فعالیت شده است.

صالحی تصریح کرد: به‌عنوان مجموعه نظارت بر شهرداری، حفظ حراست از سرمایه‌های شهرداری را انتظار داشتیم که این موضوع در ابرسازه‌های تفریحی اتفاق افتاده است و حفظ ایمنی و امنیت مسافران که جزو اولویت‌های نخست شرکت توسعه سیاحتی سپاهان بوده است و تا امروز به همت مدیرعامل و مجموعه هیئت مدیره متخصص و کارآمد و به پشتوانه نیروی متخصص فعال در شرکت اتفاق افتاده است.

وی افزود: انتظار شورای اسلامی شهر، حرکت رو به جلو و خلاقیت در بهره‌برداری و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و ایجاد شرایطی بود که همه سنین و همه خانواده‌ها انتخابی را در مجموعه‌های تفریحی داشته و بتوانند حضور و از خدمات بهره‌مند شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امروز در ابتدای سال ۱۴۰۲ شاهد همه این اولویت‌ها هستیم و امیدواریم که این مسیر با قدرت با ایجاد زیرساخت‌های جدید با توجه به بودجه بی‌سابقه‌ای که مجموعه شورای اسلامی شهر در فرایند بررسی بودجه شهرداری اصفهان برای حوزه تفریحی در نظر گرفته است، ادامه پیدا کند.

کد خبر 651307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.