مدیرعامل تیم همه بازیکنان را سر کار گذاشت! / شک ندارم استقلال ملاثانی امسال منحل می‌شود

"مدیرعامل استقلال ملاثانی ماه‌ها به بازیکنان وعده پرداخت مطالباتشان را داد اما فریبمان داد؛ همه بازیکنان بین ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان دریافت کرده‌اند و در آستانه نوروز هزار تومان هم به حسابشان واریز نشد. دیگر حاضر نیستیم برای این تیم بازی کنیم و با این روند استقلال ملاثانی امسال منحل خواهد شد."

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال ملاثانی امروز _پنجشنبه دهم فروردین‌ماه_ قرار است در نخستین بازی خود در سال ۱۴۰۲ به‌مصاف شهرداری همدان برود اما هیچ‌چیز در حوالی این تیم طبیعی نیست؛ نماینده ملاثانی نه‌تنها در لیگ دسته‌اول شانس صعود به لیگ برتر به‌شمار می‌رفت، بلکه اکنون در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی قرار دارد که البته هر دو مورد به‌دلیل وضعیت‌قرمزی که در باشگاه حکم‌فرما شده است دیگر امکان‌پذیر نیست. چرا که بازیکنان این تیم به‌شدت از مدیرعامل باشگاه شاکی هستند و به‌دلیل دریافت‌نکردن مطالباتشان علاوه‌بر اینکه در تمرینات شرکت نمی‌کنند، اعلام کرده‌اند که دیگر حاضر نیستند برای استقلال ملاثانی بازی کنند.

استقلال ملاثانی که در نیم‌فصل اول رکورد طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری را با ۳۱ بازی نباختن به‌نام خود زد و از استقلال تهران هم عبور کرد حالا در حال سوختن و نابودی آن‌هم به‌دست خودی‌ها قرار دارد؛ تیمی که با حذف مس کرمان لیگ برتری به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی رسید و این شانس را دارد که با کنار زدن هوادار تهران دیگر تیم حاضر در لیگ برتر به نیمه‌نهایی جام‌حذفی برسد و شگفتی‌سازی کند، حال‌وروز خوبی ندارد. براساس آنچه از این باشگاه به گوش ما رسیده مدیرعامل استقلال ملاثانی پیش از اتمام سال ۱۴۰۱، حتی هزار تومان هم به بازیکنان نداده است و برخلاف اینکه قول داده بود مطالبات آن‌ها را پرداخت کند، تمام بازیکنان را فریب داده است.

از همین‌رو، با امین سعیداوی، بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت‌وگویی درباره اتفاقات عجیبی که در این باشگاه در حال رقم‌خوردن است و تیم خوب استقلال ملاثانی را به ورطه نابودی کشانده است، انجام داده‌ایم که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

دمِ عید هزار تومان هم نگرفتیم!

ماه‌ها صحبت نکردیم و با وجود تمام مشکلات دم نزدیم تا مطالباتمان را بگیریم اما انگار نه انگار! قبل از شروع سال جدید، حتی هزار تومان هم دریافت نکردیم. به مدیرعامل زنگ زدیم و التماس کردیم که آقاجان ما زن و بچه داریم، حداقل پنج میلیون تومان به ما بدهید تا دمِ عید دستمان خالی نباشد!، اما در نهایت هیچ اتفاقی نیفتاد.

مدیرعامل سر کارمان گذاشت تا مقابل دریای بابل بازی کنیم

مدیرعامل باشگاه قبل از بازی با دریای بابل به ما گفت برای تمام بازیکنان ۱۰ تا ۵۰ میلیون واریز خواهیم کرد و تا بین دو نیمه یا پس از بازی به حسابتان می‌آید؛ با این وعده بازیکنان را برای دیدار با دریای بابل به زمین فرستاد. من بین دو نیمه چند بار موبایلم را چک کردم زیرا باورم نمی‌شد قرار است مطالباتمان را واریز کنند اما در نهایت این اتفاق هم نیفتاد.

کل بازیکنان فعلی تیم به ۱۱ نفر نمی‌رسند!

به هیچ‌وجه تمرکز نداریم و شش تا هفت نفر از بازیکنانمان به‌دلیل بی‌پولی و دریافت‌نکردن حقوقشان، استقلال ملاثانی را ترک کردند؛ این تیم لیاقت داشت و می‌توانستیم به‌راحتی به لیگ برتر صعود کنیم و در نیم‌فصل اول نیز در بین سه تیم بالانشین بودیم؛ اما در حال حاضر شرایط خوبی نداریم و فکر می‌کنم کل بازیکنان تیم به ۱۱ نفر هم نمی‌رسند.

در تیم چنددستگی به‌وجود آمده است و بازیکنان باهم دعوا می‌کنند

ماجراهای عجیبی در این تیم رخ می‌دهد، بعد از شکست چهار بر صفر مقابل خوشه‌طلایی یک هفته در تهران ماندگار شدیم و هنگام بازگشت قرار بر این شد تا مقداری از قراردادمان را دریافت کنیم اما پولی که ما به داده نشد یک‌طرف، از سوی دیگر ظهر تا شب به‌علت چنددستگی حاکم میان اعضای تیم، سه درگیری خودی به‌وجود آمد. مدیرعامل نیز برای آرام کردن جو بازهم قول داد به ما پول بدهد اما وقتی به ملاثانی رسیدیم دوباره زیر حرف خود زد.

اگر مدیرعاملی به وعده‌هایت عمل کن! ما چه گناهی کرده‌ایم؟

در نیم‌فصل اول قرار بود به تیم چادرملوی اردکان بروم که عبدالرضا حمیدی سرپرست تیم قسم خورد که تا چند روز دیگر ۵۰ درصد از مطالباتمان را دریافت خواهیم کرد و اجازه نداد من از ملاثانی جدا شوم اما از آن زمان تا به امروز هیچ وعده‌ای عملی نشده است. نمی‌دانم مشکل چیست و علاقبند در تیم چه می‌کند. البته او تمام هزینه‌های هتل محل اقامت، سفر و سایر آنچه برای تیم وجود دارد را پرداخت می‌کند و منکر این هم نیستیم اما باید به او بگوییم اگر مدیرعاملی یک تیم را برعهده گرفته‌ای باید وعده‌های را عملی کنی، ما بازیکنان چه گناهی کرده‌ایم؟

فقط ۲۵ درصد از قرارداد ۷۰۰ میلیونی به من داده شده است

قرارداد من با استقلال ملاثانی ۷۰۰ میلیون تومان است و با اینکه گفته بودند ۶۵ درصد از قراردادم را خواهند داد تا این لحظه فقط ۲۵ درصد از مطالباتم را گرفته‌ام. ضمن اینکه واریزهای ۵ و ۱۰ میلیونی، دریافتی‌ام را به این تعداد درصد رسانده است. جالب اینجا است که مدیرعامل به سایر بازیکنان پول داد اما به من نه! زیرا معتقد بود سردسته این اعتراضات در تیم من بوده‌ام، درحالی‌که من نه فقط حق خودم بلکه حق سایر بازیکنان تیم را می‌خواهم.

هیچ‌کدام از تمرینات به‌علت اعتصاب برگزار نمی‌شود

در نیم‌فصل اول در بین بالانشینان بودیم و در نیم‌فصل دوم نیز طی هفته‌های اخیر چادرملو را شکست دادیم و در قزوین تیم صدرنشین شمس‌آذر و حتی استقلال خوزستان را متوقف کردیم. آن هم درحالی که در نیم‌فصل دوم به‌علت اعتصاب کل بازیکنان اصلاً تمرین نداشته‌ایم و از امروز هم من دیگر نه در تمرینات و نه در بازی‌ها شرکت نخواهم کرد. هیچ‌کس در این شهر جواب ما را نمی‌دهد اگر می‌خواهید تیم سقط کند، به‌صراحت به‌ما بگویید.

مدیرعامل به‌جای پول به یکی از بازیکنان آیفون ۱۳ داد!

بیشترین دریافتی در بین بازیکنان تیم ما ۴۵ درصد بوده است و به‌جای پول نیز به یکی از بازیکنان یک گوشی آیفون ۱۳ دادند که دریافتی او نیز به ۴۰ درصد رسیده است. مدیرعامل تیم به هر کسی که دوست دارد، پول می‌دهد و هر بازیکنی را هم که نخواهد، سر کار می‌گذارد. دو بازیکن ما از ناحیه رباط صلیبی و کمر مصدوم شدند و تا امروز تمام هزینه‌های درمان را خودشان می‌دهند، باشگاه به هیچ‌وجه هزینه درمان او را برعهده نگرفته است.‌

با این شرایط دیگر برای استقلال بازی نمی‌کنیم

با این شرایط دیگر هیچ‌کدام از بازیکنان برای استقلال ملاثانی چه در لیگ دسته اول و چه در جام حذفی بازی نخواهند کرد. خطاب به مدیرعامل می‌گویم اگر نمی‌توانید این تیم را جمع کنید بروید تا شخص دیگری بیاید؛ ما به کم هم قانع هستیم اما مگر می‌شود با ۱۶۰ میلیون تومان یک سال بازی کرد و حقوق نگرفت؟ فصل گذشته ۱۸ کلین‌شیت ثبت کردیم اما امسال تمرکز نداریم و در دو بازی متوالی هشت گل خوردیم.

مطمئن باشید استقلال ملاثانی با این روند منحل خواهد شد

شک ندارم استقلال ملاثانی به آخر فصل نمی‌رسد و به‌نظر من در هفته‌های آتی منحل خواهد شد. نمی‌دانم علاقبند مشکل مالی دارد یا خیر اما به‌عنوان مدیرعامل تیم که با وی قرارداد امضا کرده‌ایم پولمان را از او می‌خواهیم و کاری به دیگران نداریم. از اول فصل تا الان هم بسیار به ما دروغ گفته است، فرماندار و شهردار ملاثانی هم گویی اصلاً وجود خارجی ندارند که به تیم کمک کنند. من فقط برای تمام بازیکنانی‌که از جان برای تیم مایه گذاشتند، ناراحتم.

انگار نه انگار استقلال نماینده شهر ملاثانی است!

سال گذشته یک میلیارد تومان از سوی استاندار به تیم تزریق شد که ۲۰۰ میلیون آن در ابتدای فصل میان بازیکنان تقسیم شد اما ۸۰۰ میلیون دیگر آب شده است. استقلال نماینده ملاثانی است اما هیچ‌کس در این شهر از ما حمایت نمی‌کند و یک نفر هم بازی‌هایمان را از نزدیک ندیده است. هر هفته هم می‌گویند اگر این بازی را ببرید، فلان‌کار را می‌کنیم اما هیچ‌کدام بازیکنان تا اینجای فصل بیشتر از ۲۰۰ میلیون تومان نگرفته‌اند.

کد خبر 651144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.