فرصت دوباره سیاوش در غیاب دانشگر! + عکس

مدافع میانی سپاهان، فرصت حضور در ترکیب اصلی تیم خود را پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طلایی‌پوشان اصفهان در این فصل از مسابقات لیگ برتر، مطابق با سال‌های گذشته یک تیم پرمهره را در اختیار داشتند و مدیریت این باشگاه در راستای موفقیت «مورایس»، تلاش خود درباره جذب بازیکنان مدنظر این سرمربی را به کار گرفت و در نهایت طوفان زرد با یک تیم مدعی، پا به گردونه رقابت‌ها گذاشت.

مورایس برای خط دفاع میانی تیم خود همانند سایر پست‌ها مهره‌های خوبی همچون رناتو داسیلویرا، نیلسون باربوسا، محمد دانشگر و محمد نژادمهدی را در اختیار داشت و در هر بازی تلاش می‌کرد با تعویض‌هایی زوج موفق و مدنظر خود را پیدا کند، اما به طور کلی رناتو و دانشگر بازیکنانی بودند که در هفته های ابتدایی در قلب دفاع سپاهان قرار می‌گرفتند.

در هر حال تغییرات بسیار زیادی که مورایس تا پیش از جام جهانی در ترکیب خود ایجاد می‌کرد، ناهماهنگی را به همراه داشت و مدافعان سپاهان از این قاعده مستثنی نبودند، به همین دلیل انتقاد هواداران درخصوص لغزش خط دفاعی سپاهان افزایش پیدا کرد.

در نقل و انتقالات نیم‌فصل دوم، رناتو داسیلویرا تصمیم به جدایی از جمع شاگردان مورایس گرفت و سرمربی سپاهان برای پر کردن جای خالی او، سیاوش یزدانی مدافع آبی‌ها را به خدمت گرفت، اما نخستین بازی یزدانی با پیراهن طلایی مقابل پرسپولیس برای این بازیکن خوش‌یمن نبود و شکست چهار گله سپاهان را به همراه داشت و بیشتر هواداران این تیم معتقد بودند اشتباه بچه‌گانه یزدانی در محوطه جریمه که پنالتی و اولین گل قرمزپوشان را به همراه داشت، عامل اصلی شکست و حذف شاگردان مورایس در جام حذفی شد.

پس از این اتفاق، کادر فنی طوفان زرد سیاوش یزدانی را به عنوان مدافع ذخیره در نظر گرفت و باز هم محمد دانشگر و نیلسون را در خط دفاعی قرار داد اما نکته جالب توجه این است که دانشگر به دلیل محرومیت انضباطی در هفته بیست‌وچهارم قادر به همراهی تیم خود نخواهد بود و به احتمال فراوان یزدانی جایگزین وی خواهد شد.

بنابراین می‌توان گفت مدافع بدشانس زردپوشان، بار دیگر این فرصت را دارد که توانایی‌های خود را به سرمربی و هواداران این تیم ثابت کند.

گفتنی است که شاگردان مورایس در هفته بیست‌وچهارم به مصاف صنعت نفت آبادان خواهند رفت.

فرصت دوباره سیاوش در غیاب دانشگر! + عکس

کد خبر 651140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.