بازگشت رضائیان به تنظیمات کارخانه! + عکس

مدافع سپاهان، پس از درخشش در تیم ملی آماده حضور در ترکیب اصلی تیم خود می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رامین رضائیان مدافع راست سپاهان در ابتدای فصل جاری مسابقات از پرسپولیس راهی این تیم شد و در واقع بمب نقل و انتقالاتی طلایی‌پوشان در لیگ بیست‌ودوم لقب گرفت.

با توجه به اینکه این مدافع ملی‌پوش، سابقه بازی در پرسپولیس را داشت و بارها نیز اعلام کرده بود علاقه فراوانی به این تیم دارد، کار دشواری برای جا افتادن در ترکیب مورایس و البته جلب رضایت هواداران سپاهان داشت اما موضع حرفه‌ای رضائیان و عملکرد مطلوب وی در ترکیب اصلی طوفان زرد باعث شد این بازیکن علاوه بر اثبات تأثیرگذاری و توانایی‌های خود، جای خالی دانیال اسماعیلی‌فر را هم به خوبی پر کند.

مدافع راست سپاهان در این فصل از مسابقات موفق به گلزنی و ارسال پاس گل شده است و بدون شک ضربه‌های دقیق این بازیکن از روی نقطه ایستگاهی یکی دیگر از فاکتورهایی به‌شمار می‌رود که باعث شده است کادر فنی طلایی‌پوشان به وی اعتماد کنند و علاقه فراوانی به او داشته باشند.

به‌رغم مؤثر بودن رضائیان در بیشتر دیدارهای سپاهان، این بازیکن تا پیش از تعطیلات نوروزی در چند بازی با افت محسوسی مواجه شده بود و چندین بار هم از طریق فضای مجازی به هواداران سپاهان قول جبران داده بود. در حال حاضر مدافع خوش‌تکنیک زردپوشان پیش از آغاز هفته بیست‌وچهارم در ترکیب تیم ملی خوش درخشید و می‌توان گفت پیروزی ژنرال برابر کنیا را رقم زد.

بنابراین وی با روحیه بالا برای سپاهان راهی میدان خواهد شد و به این ترتیب می‌توان گفت رضائیان به تنظیمات کارخانه بازگشته است تا سمت راست سپاهان در هفت دیدار فینال‌گونه‌اش بیمه شود.

بازگشت رضائیان به تنظیمات کارخانه! + عکس

کد خبر 651133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.