پرسپولیس رسما از لوکادیا به فیفا شکایت کرد

باشگاه پرسپولیس پس از جمع‌آوری مستندات لازم از یورگن لوکادیا، مهاجم سابق خود، در فدراسیون جهانی شکایت از وی را به‌ثبت رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با خروج ناگهانی یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از ایران و فسخ یک‌طرفه او با قرمزپوشان پایتخت، این باشگاه قصد داشت اقدامات حقوقی برای جلوگیری از تضییع حقوق باشگاه را انجام دهد. در همین رابطه باشگاه پرسپولیس چند ماه قبل نامه‌ای برای لوکادیا ارسال کرد اما این بازیکن پاسخی به این نامه نداد و این موضوع باعث شد تا حالا پرسپولیس رویه شکایت را در این پرونده در پیش بگیرد.

در ماه‌های اخیر باشگاه پرسپولیس با جمع‌آوری مدارک و مستندات آماده شکایت از لوکادیا شده بود تا این شکایت به‌صورت رسمی از لوکادیا انجام بگیرد. گفتنی است خروج ناگهانی از ایران، فسخ یک‌طرفه، غیبت در تمرینات و بازی‌های رسمی از جمله مواردی است که باشگاه پرسپولیس مستندات آن‌ها را جمع‌آوری کرده بود تا از مهاجم هلندی خود شکایت کند.

در نهایت بر اساس اقدامات حقوقی که از همان زمان با جمع‌آوری اسناد و مدارک و اخذ نظر مشورتی کارشناسان حقوقی آغاز شده بود، باشگاه پرسپولیس به‌طور رسمی از یورگن لوکادیای هلندی به فدراسیون جهانی شکایت کرد و این شکایت نیز ثبت شد تا از امروز پرونده پرسپولیس و لوکادیا وارد مرحله جدیدی شود.

در روزهای اخیر شنیده می‌شد یورگن لوکادیا خواهان بازگشت به پرسپولیس است و از طریق افرادی این خواسته را به مدیران این باشگاه اعلام کرده بود اما هم مدیران پرسپولیس با این قضیه موافقتی نکردند و هم اینکه وزارت ورزش‌وجوانان به باشگاه پرسپولیس تذکر داد تا این ماجرا را دنبال کند و قید انجام اقدامات برای بازگشت مهاجم هلندی را به جمع سرخ‌پوشان پایتخت بزند.

کد خبر 651099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.